וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס מבקר: "גולדן סטייט רעבה מאיתנו, שחקנים פה לא עקביים"

תסכול גדול בקליבלנד אחרי ההפסד לדטרויט: בלאט מודה ש"אנחנו לא מספיק קשוחים", לברון תוקף ומזכיר ש"עדיין לא זכינו בכלום", תומפסון אומר ש"אנחנו רכים", ובתקשורת עוקצים את ההחלטות של בלאט. וגם: המספרים של לברון

אימג'בנק GettyImages

קליבלנד ספגה הלילה (שלישי) הפסד שני ברציפות, כשנכנעה 104:99 לדטרויט וירדה למאזן 3:8. קליבלנד, שקטעה בהפסד הקודם מול מילווקי רצף של שמונה ניצחונות, איבדה יתרון דו ספרתי במחצית השנייה, כשמנגד הפיסטונס קטעו רצף של ארבעה הפסדים.

נקודת המפתח של המשחק אירעה בדקות ההכרעה. כשקליבלנד הוליכה ביתרון 4 נקודות (93:97) כשנותרו 2:58 דקות לסיום, דיוויד בלאט הורה לשחקניו לעשות עבירות על אנדרה דראמונד, האיש הגדול של דטרויט, שקולע ב-40 אחוז מהעונשין. הוא קלע 2 מ-2. לאחר מכן הפיסטונס השוו, ובלאט שוב הורה לעשות עבירה על דראמונד, שהפעם קלע 1 מ-2. "זה עזר לנו", הודה מאמן דטרויט סטאן ואן גנדי, "הם נתנו לנו נקודות קלות, בלי שהיינו צריכים לעשות כלום, פרט לקלוע מהקו".

עמוד ה-NBA החדש של וואלה! ספורט בפייסבוק

לברון ג'יימס, קליבלנד מול דטרויט. רויטרס
בדרך לטופ-10. לברון/רויטרס

המספרים

* קליבלנד קלעה רק 12 מ-20 מקו העונשין, והיא מדורגת במקום ה-29 בליגה.

* לברון ג'יימס ממשיך לטפס ברשימת קלעי כל הזמנים, כשחלף על פני ג'רי ווסט ועלה למקום ה-19 עם 25,193 נקודות. ג'יימס נזקק ל-10 נקודות על מנת לחלוף על פני "הלוגו", וסיים את המשחק עם 30. "כולנו מייצגים את הלוגו. התקשורת, אני, הקבוצה, הקהל, כולם. העבודה שהצלחתי לעבור אגדה כזאת מחמיאה לי מאוד. אני יודע כמה הוא תרם למשחק ומה המשמעות שלו. קראתי את הספר שלו, הזדמן לי לשוחח עמו, זה מאוד קול".

* ווסט שיחק 932 משחקים ב-14 העונות שלו, בעוד ג'יימס עקף אותו ב-922 משחקים ו-13 עונות.

* הבא בתור ברשימה הוא רג'י מילר, שבמקום ה-18 עם 25,279 נקודות. לברון מעמיד עד עתה העונה ממוצע של 27.0 נקודות למשחק. אם ימשיך בקצב הזה בכל 82 המשחקים העונה, הוא יוכל לעקוף את האקים אולאג'ואן, שכרגע מדורג במקום העשירי עם 26,94 נקודות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
טריסטן תומפסון, קליבלנד קאבלירס. AP
תסכול גדול. תומפסון/AP

הציטוטים

דיוויד בלאט מתוסכל מהעובדה שקבוצתו איבדה יתרון 13 נקודות, ואמר בסיום: "היהו רגעים שיכולנו לסגור את המשחק, כשהחטאנו כמה זריקות עונשין שהוציאו אותנו מהרצף, ואז הרפינו קצת מהדוושה. דטרויט הסתערו על הריבאונד, ואם אתה לא נלחם מולם, הם מענישים אותך".

לברון ג'יימס הודה שהקאבס כרגע רחוקים מאוד מגולדן סטייט, שממשיכה להרשים עם מאזן 0:12. "עדיין לא עשינו כלום, לא זכינו בכלום. הפסדנו. הפסדנו בגמר. אנחנו צריכים להבין את זה. הפסדנו בגמר, לא זכינו. והקבוצה שגברה עלינו נראית יותר רעבה מאיתנו. זה לא אמור להיות ככה".

בלאט הודה ש"אנחנו צריכים להתקשח. לא הראינו את הקשיחות שהפכה אותנו לקבוצה בעונה שעברה. לא ראיתי את זה בשני המשחקים האחרונים, בשום אספקט". לברון הוסיף ש"אנחנו יותר מדי רגועים ויותר מדי נחמדים. אנחנו פשוט נחמדים מדי".

אנדרה דראמונד, דטרויט פיסטונס. רויטרס
נקודות קלות. דראמונד/רויטרס

טריסטן תומפסון הוסיף ואמר ש"אנחנו רכים. קבוצות באות מולנו ומרגישות שהן יכולות לנצח אותנו. זה פשוט לא מקובל. אנחנו צריכים להיות קשוחים יותר ומרושעים יותר. המשימה שלנו הגבוהים היא לעשות את העבודה השחורה ואת הדברים הקטנים. אנחנו חייבים לאתגר את עצמנו, לאתגר את עצמנו, לבוא בגישה אחרת".

לברון הוסיף ש"זה לא רק עניין של להיות איש הברזל. נדרשת גם קשיחות מנטלית - לעלות למגרש ולעשות את העבודה, לשחק ברמה גבוהה, ולהיות מוכן הרבה לפני פתיחת המשחק. יש לנו פה שחקנים שעושים את זה, ויש שחקנים שהם לא מספיק עקביים".

לברון לא ציין שמות ספציפיים, ורק אמר ש"כרגע אנחנו לא יותר טובים משום קבוצה, יש לנו עוד הרבה מאוד עבודה. אסור לנו להרגיש שמגיע לנו משהו. אנחנו לא אלופי המזרח, זה של השנה שעברה. עד שלא נבין את זה, נציב את עצמנו בעמדה של הפסדים.

"יש גבול להשפעה של מילים, צריך לנקוט בפעולות. כמו שאמרתי בשבוע שעבר, אנחנו לא כזאת קבוצה טובה. זה פשוט מאוד. יש לנו פוטנציאל להיות קבוצה נהדרת, אבל עכשיו אנחנו לא קבוצה טובה. אנחנו לא עולים על המגרש ונלחמים כמו שאנחנו צריכים".

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
נאום עצבני. לברון/AP

מה אומרים הפרשנים

דייב מקמנמין מ-ESPN מציין כי לפני ההחלטה לעשות את העבירות המכוונות על דראמונד, הוא היה 2 מ-5 מהקו בעוד דטרויט קלעה רק ב-7 מ-17 מהשדה ברבע הרביעי. כמו כן הוא מזכיר איך "בעונה שעברה בלאט יצא נגד החוק, כינה אותו 'לא הוגן' ודרש שישנו אותו".

לברון ג'יימס נשאל על הסוגיה ואמר ש"אלך עם כל מה שהמאמנים מבקשים. אם הוא היה מחטיא את שתי הזריקות, היינו תלויים בהתקפה שלנו. הוא קולע 40 אחוז מהקו, כך שלפעמים הולכים על סטטיסטיקה. הייתי רוצה לראות אותנו עושים עצירות בהגנה, אבל לא הצלחנו להשיג מספיק עצירות ברבע האחרון". בלאט הסביר ואמר ש"ניסיתי להרוויח עוד פוזשן ברגעים קריטיים, אבל הוא קלע 3 מ-4".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully