וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים במכבי חיפה: "לא פשוט להשתחרר מחוזים", יועץ מנטלי הצטרף

18.11.2015 / 10:10

לקראת ינואר: במועדון שוקלים לשחרר שחקנים לצמיתות תוך עמידה בתשלום שכרם, אך האחרים מבהירים: "קבוצות יתקשו לשלם, אל תתפלאו אם חלק יישארו". אחרי ההחלטה לגייס פסיכולוג, דן ולנסי הצטרף

one

בווידאו: מכבי חיפה מפסידה לבית"ר ירושלים

פחות מחודש לאחר שבמכבי חיפה הוחלט לצרף אדם נוסף לצוות כדי שיטפל בנושא המנטלי, יועץ נוסף, דן ולנסי, הצטרף לצוות המקצועי. כזכור, לפני כחודש פורסם בוואלה! ספורט כי הירוקים החליטו לצרף איש מקצוע שישוחח עם השחקנים בעקבות המשבר המנטלי בקבוצה, וכעת מתברר כי ולנסי, שעוסק מאז חזרתו לישראל לפני כעשר שנים באימון מנטלי ובפיתוח אקדמיית ספורט, יהיה האיש.

בצוות המקצועי זיהו אז "משבר מנטלי עמוק", שהוביל להחלטה לצוות איש מקצוע נוסף לפסיכולוג המועדון, רענן דגן, שערך עד כה שיחות אישיות עם השחקנים. "השניים יהיו אחראים על הפן המנטאלי בקבוצה", ציינו במועדון. "דן התחיל את דרכו כשחיין מקצועי ובגיל 17 עשה הסבה לכדורגל ושיחק בהפועל כפ"ס ובקולג' דרום קונטיקט בארה"ב. במהלך שנותיו באוניברסיטה בארה"ב שיחק כחלוץ וזכה באליפות עם קבוצתו. את תאריו למד במקביל והשלים תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני במדעי האימון עם התמחות בפסיכולוגיית ספורט".

ומה לגבי השחקנים שיעזבו? במועדון ציינו אתמול כי הם אינם מתכוונים לסגור את רשימת השחקנים שיעזבו מתוך לחץ, אלא יעשו זאת בהדרגה בשבועות הקרובים. מלבד אביחי ידין, איתי שכטר ואחד המגנים הימניים (אייל משומר או אוראל דגני) שעשויים לעזוב, הוזכרו מספר שמות נוספים, אך ההערכה היא שהירוקים ישחררו שלושה שחקנים בסופו של דבר.

שחקן מכבי חיפה, איתי שכטר. יוסי ציפקיס
בדרך החוצה. שכטר/יוסי ציפקיס

שחקנים בקבוצה התייחסו לנושא ואמרו: "למועדון יש זכות להודיע על שחרור כמה שחקנים שירצה, אבל צריך לזכור שאנחנו מחזיקים בחוזים ולא יהיה פשוט להשתחרר מהם". אחד השחקנים הוסיף: "חלק מהשחקנים כאן מחזיקים בחוזים כבדים מאוד, כך שאם המועדון לא ישתחרר מהם לצמיתות, לא יהיה פשוט למצוא להם קבוצה שתשלם את השכר שלהם". במועדון שוקלים את האפשרות לשחרר חלק מהשחקנים לצמיתות תוך עמידה בתשלום השכר שלהם, כך שלא יהיו חלק מהקבוצה בעתיד. כך נהגה בעבר מכבי תל אביב עם שחקנים כמו דן אייבינדר והשוער חואן פאבלו.

השוער ולדימיר סטויקוביץ' יחתום בימים הקרובים על חוזהו באופן רשמי, לאחר שתנאיו סוכמו בעל פה. עדיין לא ברור האם טאלב טואטחה יעזוב, אך הוא עשוי לנחות בסופו של דבר במוסקרון הבלגית.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully