וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונה לומו, כוכבה האגדי של נבחרת הראגבי של ניו זילנד, מת בגיל 40

אחד מעשרת השחקנים הגדולים בתולדות הענף סבל ממחלת כליות נדירה. יו"ר ההתאחדות: "כולנו המומים ועצובים מעמקי ליבנו ממותו הפתאומי, הוא היה אגדה אמיתית של המשחק"

ג'ונה לומו שחקן נבחרת ניו זילנד בראגבי. AP
"אגדה אמיתית". ג'ונה לומו/AP

עולם הראגבי נפרד הלילה (בין שלישי לרביעי) מג'ונה לומו, מי שנחשב לאחד מעשרת השחקנים הגדולים בתולדות הענף. לומו, כוכבה האגדי של נבחרת ניו זילנד שסבל במשך שנים ממחלת כליות נדירה, מצא את מותו בביתו באוקלנד בגיל 40, ומשפחתו ביקשה לשמור על פרטיותה בנוגע לנסיבות מותו שטרם פורסמו.

סטיב טיו, יושב ראש התאחדות הראגבי של ניו זילנד, מסר בהודעה: "אני יכול לאשר את החדשות האיומות על כך שאיבדנו עוד שחקן גדול של האול-בלאקס. ג'ונה מת בביתו, וכולנו המומים ועצובים ממעמקי ליבנו ממותו הפתאומי. הוא היה אגדה אמיתית של המשחק, והיה אהוב על ידי אוהדים רבים כאן וברחבי העולם".

ג'ונה לומו שחקן נבחרת ניו זילנד בראגבי. AP
משפחתו ביקשה פרטיות. ג'ונה לומו/AP

לומו פרץ לתודעה הבינלאומית ב-1994, והפך לכוכב ענק ב-1995 כשהיה השחקן המצטיין של הגביע העולמי בו הפסידה ניו זילנד שלו בגמר לדרום אפריקה המארחת. הוא מעולם לא זכה בתואר הנחשק, למרות שחלק את המקום הראשון ברשימת השחקנים עם מספר הטריי הרב ביותר בטורניר היוקרתי עם 15. הוא פרש ב-2002 בשל מחלת הכליות שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully