וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביגליה: "הביקורות על טאטה לא היו מוצדקות", דונגה עקץ את התקשורת

שחקן ארגנטינה שכבש את שער הניצחון בקולומביה הגן על מאמנו: "הוא תמיד סמך עלינו ואנחנו האמנו בדרך שלנו". מאמן ברזיל שחרר לחץ: "עכשיו יגידו שאני מאמן טוב יותר מאשר אתמול"

המחזור הרביעי בבית הדרום אמריקאי של מוקדמות המונדיאל עמד בסימן ניצחון הבכורה של ארגנטינה בקמפיין - 0:1 בקולומביה, במשחק שקיומו עמד בספק בשל סופת ברקים שאיימה להגיע לאזור בראנקייה. אקוודור שמרה על מאזן מושלם עם 1:3 בוונצואלה, אורוגוואי הביסה 0:3 את צ'ילה, פרגוואי חזרה מפיגור ל-1:2 על בוליביה וברזיל נתנה הצגה עם 0:3 קליל על פרו.

מאמן נבחרת ברזיל דונגה. רויטרס
היה לו עהרבה מה לומר על התקשורת. דונגה/רויטרס

חרארדו מרטינו, מאמנה של ארגנטינה נשם לרווחה אחרי ניצחון הבכורה של נבחרתו ואמר: "הדבר הכי חשוב היה הדרך שבה הושג הניצחון ושבה השחקנים הצעירים שלנו שיחקו כמו דיבאלה ופונס מורי. עכשיו אנחנו מקווים לצאת לדרך חדשה של ניצחונות".

לוקאס ביגליה, הקשר שכבש את שער הניצחון מול קולומביה אמר: "טאטה תמיד סמך עלינו והביקורות עליו לא היו מוצדקות. עכשיו אנחנו צריכים להמשיך בדרך הזה ולתמוך במרטינו. אף אחד לא אמר שזה יהיה קמפיין קל, אבל אנחנו במצב טוב כעת. הגיע הזמן להתחיל לכבד את הפרויקט הזה, סאבלה עשה דברים יפים ולקח אותנו עד גמר המונדיאל ועכשיו יש דרך חדשה".

הקפטן חאבייר מסצ'ראנו מברצלונה אמר: "הראינו שיש לנו הרבה אופי כשאנחנו משחקים במקומות קשים ובעיקר במצבים קשים. אנחנו שמחים בגלל שהשגנו ארבע נקודות בשני משחקים מול נבחרות טובות מאוד וזה לא קל".

עוד מאמן שהיה נתון לביקורת ושחרר לחץ הוא דונגה, שהוליך את ברזיל ל-0:3 קליל מול פרו. דונגה סגר עקץ את התקשורת לאחר המשחק ואמר: "מה שבטוח הוא שעכשיו אני מאמן טוב יותר מאשר הייתי אתמול. זו נקודה טובה. כולם דיברו על השינוי הטקטי. זה טוב בשבילכם (התקשורת) לדבר על שחקן שלא משחק כי המאמן לא רצה. אם זימנתי שחקן לנבחרת אז ברור שאני מעריך אותו ורוצה אותו, אבל כל משחק לגופו. אנשים צריכים להבין שיש לנו ארגון ותוכנית ברורה. לאנשים אחרים יש אולי אינטרס אחר, אבל אנחנו חייבים לעקוב אחרי תכנית המשחק".

שחקני נבחרת ברזיל חוגגים. AP
חגגו על פרו. שחקני ברזיל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully