וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסא איגייבור: "כרגע, הפועל באר שבע הקבוצה הטובה בארץ"

18.11.2015 / 17:40

הקשר הניגרי של מכבי תל אביב החמיא ליריבה הגדולה, אך ציין: "אסור לשכוח שהיא לא משחקת בליגת האלופות". פרדראג ראיקוביץ' וטל בן חיים החלוץ בספק למשחק מול הפועל חיפה

one

שלושה ימים לפני המשחק מול הפועל חיפה, במכבי תל אביב עדיין לא יודעים אם פרדראג ראיקוביץ' יהיה כשיר למשחק. השוער הסרבי שנפצע בבירכו במהלך ההכנה של נבחרת סרביה הצעירה למשחקיה מול איטליה וסלובניה, לא שותף בשני המשחקים של נבחרתו ויחזור רק היום לארץ. ראיקוביץ' נעדר מאימון הבוקר של מכבי תל אביב ורק מחר בבוקר יידעו בקבוצה מה מצבו והאם הוא יוכל לשחק בשבת. בכל מקרה דניאל ליפשיץ וחביב אוחיון מתאמנים ואם הסרבי ייעדר, אחד מהם יצטרך למלא את מקומו.

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עלול להחמיץ את הפועל חיפה. ראיקוביץ'/ברני ארדוב

אחרי מנוחה בת מספר ימים, חזרה אתמול (שלישי) מכבי תל אביב לאימונים מלאים ופתחה בהכנות למשחק החוץ בשבת מול הפועל חיפה. "היה לנו זמן לנוח ולהתרענן", אמר סלבישה יוקאנוביץ' לשחקנים. "אני מקווה שניצלתם את הפגרה היטב. בשבת חוזרים לליגה ואני רוצה לראות שיפור במשחק שלנו".

ברק יצחקי ואלי דסה חזרו להתאמן בצורה מלאה אחרי שסיימו תקופת היעדרות ממושכת בגין פציעות. לעומתם, מי שנעדר מהאימון וערך רק אימון קל בצידי המגרש הוא טל בן חיים החלוץ שנמצא בספק לשבת ויתכן כי יישמר למשחק מול צ'לסי. בן חיים מתח קלות את השריר הארבע ראשי תוך כדי כיבוש שערו במשחק האחרון מול מכבי נתניה. הוא עדיין לא החלים מהפציעה ובמכבי מנסים להכשיר אותו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב, ברק יצחקי. GettyImages
חזר להתאמן. יצחקי/GettyImages

שחקני הקבוצה, ערן זהבי, קרלוס גרסיה, עמרי בן הרוש ונוסא איגייבור הגיעו לצילומים של הייסנס, אחד מנותני החסות של מכבי תל אביב, כשבמהלך הצילומים שוחח איגייבור עם התקשורת.

"כמובן שזה לא קל לשבת בחוץ ולא לשחק", אמר איגייבור. "כשאתה בכושר טוב ואז נפצע, נקטע לך המומנטום וזה קשה. הייתי יושב ביציע ורואה את החברים על כר הדשא. הייתי צועק להם מבחוץ, אבל הם עשו עבודה טובה גם בלעדיי. בכל מקרה, אני שמח שזה מאחוריי ושחזרתי לשחק".

נוסא התייחס לביקורות שסופגת הקבוצה: "גם כשפאקו היה המאמן אמרו את זה, וסיימנו את העונה עם שלושה תארים. גם עכשיו אומרים את זה, אבל אני לא מסכים. יש מאמן חדש וצוות חדש, העונה עוד ארוכה. אין אימון שאנחנו לא מנסים משהו חדש. קשה להסתגל, זה לוקח זמן, אבל אני מאמין שניראה טוב יותר" .

הניגרי סיכם: "יש מחיר לזה שאנחנו משחקים בליגת האלופות. רואים את זה. אנחנו בני אדם, זה משפיע עלינו. יש הרבה פציעות העונה גם בגלל משחקי הנבחרות. הפועל באר שבע? האמת, היא הקבוצה הטובה בליגה בשלב הזה של העונה. אבל אסור לשכוח, היא לא משחקת בליגת האלופות, כך שהיא רגועה יותר. יש לה משחק אחד בשבוע, וזהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully