וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הפסידה לדטרויט, לברון עבר את ווסט ברשימת קלעי כל הזמנים

הקאבס ספגו הפסד שני ברציפות עם 104:99 לפיסטונס לאחר רבע רביעי קטסטרופלי. דראמונד חגג עם 25 נקודות ו-18 ריבאונדים. ג'יימס (30 נק') טיפס למקום ה-19 ברשימה המכובדת אחרי שעבר את הגארד האגדי של הלייקרס

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
התרסקות ברבע הרביעי. בלאט/AP

מאזן: 3:8

המשחק הבא: מול מילווקי, בלילה שבין שישי לשבת (3:00)

מדד הטריו: לברון ג'יימס קלע 30 נקודות (11 מ-21 מהשדה, 4 מ-7 לשלוש), הוריד 6 ריבאונדים, ומסר שלושה אסיסטים ב39 דקות. רק 7 מ-30 הנקודות שלו הגיעו במחצית השנייה. קווין לאב תרם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים (0 בהתקפה) ב-33 דקות, קיירי אירווינג עדיין פצוע.

רג'י בולוק שחקן דטרויט מול טימופיי מוזגוב שחקן קליבלנד. AP
הפסד שני ברציפות.מוזגוב מול בולוק/AP

קליבלנד קאבלירס הפסידה הלילה (בין שלישי לרביעי) 104:99 לדטרויט פיסטונס (5:6) במה שהיווה את ההפסד השני שלה ברציפות, מאז אותו רצף של שמונה ניצחונות רצופים. הקאבס קלעו סל אחד בלבד ב-3 הדקות האחרונות והפיסטונס, עם הרבה ריכוז בקו העונשין, הצליחו לרשום ניצחון אחרי ארבעה הפסדים רצופים.

קליבלנד פתחה את המשחק בצורה מהוססת, ואיפשרה לפיסטונס לקלוע 31 נקודות ברבע הראשון. אנדרה דראמונד חגג מתחת לסלים ולקאבס לא הייתה תשובה לסנטר המצוין, שקלע 25 נקודות והוריד 18 ריבאונדים עם עוד דאבל דאבל מפחיד.

ברבע השני התהפכו היוצרות, קליבלנד התחילה לרסן את התקפת הפיסטונס ועלתה ליתרון, בעיקר בזכות יכולת טובה של לברון ג'יימס, שקלע 23 נקודות ואפילו עבר את ג'רי ווסט בדרך למקום ה-19 ברשימת קלעי כל הזמנים. לברון, עם 28,213 נקודות, יעבור בקרוב גם את רג'י מילר שבמקום ה-18 ועד סוף העונה אמור להתקרב מאוד לאיזור העשירייה הראשונה, כשבמקום העשירי ניצב האקים אלג'וואן עם 26,946 נקודות.

במחצית השנייה הפיסטונס החלו לבצע שמירה כפולה על לברון, שנעצר על 7 נקודות בלבד. הקאבס עוד עלו ליתרון של 10 נקודות ברבע השלישי, אותו סיימו עם יתרון 75:81, למרות הקשיים, אך התרסקו ברבע הרביעי, בו קלעו 18 נקודות בלבד, עם 2 נקודות בלבד ב-3 הדקות האחרונות.

הקאבס, בהחלטה נואשת לקראת הסיום, החליטו לבצע עבירות מכוונות על דראמונד, שחקן של 40 אחוזים מהקו, אך הוא עמד בלחץ, כמו יתר חבריו מהקו, והוציא את הקבוצה מהמשבר עם ניצחון חשוב, שקטע רצף של ארבעה הפסדים.

קווין לאב קלע 19 נקודות והוריד 9 ריבאונדים לקאבס, ג'יי אר סמית' ומו וויליאמס קלעו 15 כל אחד. הספסל המצוין בדרך כלל של הקאבס תרם 10 נקודות בלבד. רג'י ג'קסון היה מצוין בפיסטונס עם דאבל דאבל מרשים של 23 נקודות ו-12 אסיסטים. ארסן איליאסובה הוסיף 20.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
לברון ג'יימס שחקן קליבלנד מול מרקוס מוריס שחקן דטרויט. AP
לילה שהוא יזכור. לברון מול מוריס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully