וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: ניצחונות קלילים למנשה/חדרה/עמק חפר ומטה אשר

הקבוצה מעמק חפר עדיין עם מאזן מושלם אחרי 0:3 על ק.ק תל אביב. מטה אשר הביסה את מכבי חיפה בתוצאה זהה. ניצחון ראשון העונה למכבי הוד השרון

כדורעף כללי. GettyImages
כדורעף כללי/GettyImages

הערב (שלישי) נערכו ארבעה מתוך חמשת משחקי המחזור החמישי בליגת העל בכדורעף. מנשה/חדרה/עמק חפר שמרה הערב על מקומה בראש טבלת ליגת העל לאחר שהוסיפה ניצחון חמישי רצוף מפתיחת העונה והעלתה את מאזנה ל-15 נקודות לאחר ניצחון חוץ על ק.ק. תל אביב 0:3.

האלופה ומחזיקת הגביע, הפועל מטה אשר/עכו, רשמה ניצחון נוסף, רביעי ברציפות, 0:3 על מכבי חיפה (18:25, 15:25, 23:25). מטה אשר רחוקה שתי נקודות מהמקום הראשון, מכבי חיפה ספגה הפסד רביעי ברציפות. לאדומים שתי נקודות יותר מהפועל כפר סבא שתשחק רק בשבת אצל אליצור כרמיאל.

מכבי תל אביב חזרה מפיגור 24:21 במערכה השלישית נגד אליצור הוד השרון, וניצחה 0:3 עם 14:25, 17:25, 24:26. הצהובים ניצלו את העובדה שהפועל כפר סבא לא שיחקה הערב ועברו אותה לפחות זמנית עם 12 נקודות בדרך למקום השלישי.

מכבי הוד השרון חגגה את ניצחונה הראשון לעונה ושלוש נקודות ראשונות שהעלו אותה למקום השמיני. הקבוצה של אבישי טרייבנד עשתה זאת באולמה הביתי מול הפועל ירושלים עם 0:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully