וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עצוב: נמצאה גופתה של האצנית הבלארוסית יוליה בליקינה

הספרינטרית האולימפית לשעבר, שייצגה את בלארוס בלונדון 2012, נמצאה כשגופתה עטופה בצלופן ביער סמוך למינסק. המשטרה כבר עצרה את בן זוגה לשעבר בחשד לרצח המצמרר

יוליה בליקינה אתלטית בלארוסית. AP
סוף מצמרר. בליקינה/AP

משטרת בלארוס מצאה אתמול (שני) את גופתה של האצנית יוליה בליקינה. זהו סוף עצוב לחיפושים אחר הספריטנרית האולימפית לשעבר, שנעלמה ב-28 באוקטובר. דובר מטעם משטרת בלארוס סיפר שגופתה של בליקינה בת ה-31, נמצאה כשהיא עטופה בצלופן ומוסתרת ביער סמוך לבירה מינסק.

המשטרה כבר עצרה אדם בשם דמיטרי והוא חשוד ברצח. לפי גורמים בסביבת החקירה, אותו דמיטרי היה בן זוגה של בליקינה ואף התגורר איתה, אבל השניים נפרדו לפני כמה חודשים. על פי הדיווחים, הוא כבר הודה ברצח, אבל טען ששכח היכן הסתיר את הגופה. החיפושים אחר בליקינה התמקדו באזור מיוער בסביבת מינסק. החל מה-8 בנובמבר, כ-300 שוטרים עסקו מדי יום בניסיונות למצוא בליקינה, כשההערכות היו שגם אם יצליחו, היא כבר לא תהיה בין החיים.

בליקינה ייצגה את בלארוס באולימפיאדת לונדון 2012, שם השתתפה בריצות ל-100 ו-200 מטרים, והייתה חלק מנבחרת השליחות 4X100. ב-2013 היא נתפסה על שימוש בחומרים אסורים והושעתה לשנתיים. היא הספורטאית ה-14 שהשתתפה באולימפיאדת לונדון ושבינתיים מתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully