וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: ראשון לציון תתקרב להעפלה לשלב השני?

17.11.2015 / 17:38

הקבוצה של שרון דרוקר תעשה צעד משמעותי לקראת שלב הבתים השני אם תנצח בבית את בי סי קאלב קארמו האסטונית (20:30, ספורט 5+). כריס רייט: "ברור לנו שאסור להקל ראש"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של ראשון לציון מול מכבי תל אביב

מכבי ראשון לציון תמשיך את המסע האירופי שלה ביורופקאפ כשתארח מחר (רביעי) את בי סי קאלב קארמו האסטונית במשחק הרביעי בשלב הבתים (20:30, שידור ישיר בספורט 5+). הקבוצה של שרון דרוקר מגיעה למשחק במאזן של שני ניצחונות והפסד אחד, כשבסיבוב הראשון היא מנצחת בבירת אסטוניה 81:92, ובידיעה שניצחון ביתי על האסטונים יקרב אותם בצורה משמעותית להעפלה לשלב הבתים השני, אם במקביל אקדמיק סופיה תפסיד לאנייסי קרסניורסק בבית.

הכתומים הפסידו אתמול למכבי תל אביב 78:75, במה שהיה הפסד הליגה השני שלהם בשישה מחזורים, כשהם מציגים יכולת לא מרשימה לאורך שלושה רבעים. בקבוצה ערכו היום אימון שהוקדש ברובו לשחרור והתאוששות וכמו כן נתנו דגשים מההפסד אמש ועם ראייה לקראת המשחק נגד האסטונים. "כל משחק הוא חשוב וכל ניצחון מקרב אותנו לעבר המטרה", אמר לקראת המשחק הפורוורד כריס רייט שמוליך את קלעי ראשון לציון במפעל עם 18 נקודות למשחק, "ברור לנו שאסור להקל ראש ושאנחנו צריכים להמשיך להישאר מרוכזים וממוקדים על מנת לנצח את המשחק".

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בדרך לשלב הבא. שרון דרוקר/ברני ארדוב

בי סי קאלב קארמו מגיעה למשחק עם מאזן של שלושה הפסדים בשלושה משחקים, כשהיא יודעת שהפסד לראשון לציון יחסל באופן כמעט סופי את הסיכוי שלה להעפיל לשלב הבתים השני. הקבוצה מקבלת תפוקה התקפית מארבעה שחקנים - ברנדי ריילי רוס וג'וש בון האמריקאים, גרגור ארבט המקומי ורולנדס פריימניס הלטבי. מרקו קילינגסוורת', ששיחק בעבר באשקלון, נתניה, גלבוע/גליל וחיפה, מאכזב עד כה עם 7.7 נקודות ו-5.7 ריבאונדים בלבד למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully