וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינו זוארץ ואייל גולן יהפכו לספונסרים של הפועל מרמורק? "זה מקסים אותי"

17.11.2015 / 15:20

הפועל מרמורק עשויה לעבור לניהולם של הזמר המפורסם ואיש העסקים, חנן עדני כבר הודיע שיסכים לעזוב, מספר תנאים עדיין לא סוכמו. זוארץ: "אייל ואני רוצים להשקיע הרבה. לא מתכוון לעזוב את מכבי פתח תקוה"

אייל גולן – טוב לך איתו. צילום: אלוני מור,
חוזר לכדורגל? גולן/צילום: אלוני מור

הרבה עניין בעיר רחובות ובכלל בכדורגל הישראלי עורר השבוע מינויו של ניר קלינגר למנהל המקצועי של מכבי שעריים. אלא שבקרוב עשוי הכדורגל ברחובות לקבל תנופה נוספת, אם תיחתם עסקה במסגרתה יהפכו אייל גולן ושינו זוארץ לספונסרים של היריבה העירונית הפועל מרמורק.

זה מספר שבועות מתנהלים מגעים שקטים שבסיומם, כך יש כאלה שמקווים, תעבור מרמורק לניהולם של אייל גולן ואיש העסקים שינו זוארץ. בשבוע שעבר היתה אמורה להירשם ההתקדמות הגדולה כאשר טיוטת חוזה יצאה לעיונם של חברי עמותת הפועל מרמורק, שבשלב הזה מתנים כמה התניות בטרם העסקה תצא לפועל. בין היתר טוענים חלק מחברי העמותה שהם אינם רוצים שהקבוצה תישאר רשומה תחת העמותה, אלא שהיא תעבור בצורה מלאה לידיים של גולן וזוארץ. מדובר בעניין שכרגע נמצא במחלוקת מכיוון שזוארץ רוצה שחברי העמותה יישארו במועדון ושלו ולגולן תהיה נציגות בעמותה בלבד.

חנן עדני יו"ר הפועל מרמורק. ברני ארדוב
העמותה מערימה קשיים, הוא לא. עדני/ברני ארדוב

גולן כבר רצה בעבר לרכוש את הפועל מרמורק. לפני כשנה הוא היה במסלול בכיוון יחד עם איש העסקים אלדד פרי. אז נתגלעו לא מעט מחלוקות בינו לבין חנן עדני, שהיה האיש החזק במועדון, ובסופו של דבר העסקה התפוצצה עם הרבה לכלוך שנזרק לכל עבר. פרי לא חיכה הרבה ולקח בינתיים את מכבי שעריים, ואילו עדני משמש היום אמנם כמנכ"ל הקבוצה, אבל אין לו זכויות בניהול האגודה כפי שהיו לו בעבר. הוא גם אמר אתמול כי אם אכן גולן וזוארץ ייקחו את הקבוצה בתנאים של חברי עמותת הפועל מרמורק, הוא יפנה את כיסאו כמנכ"ל באותו היום.

החיבור בין גולן לזוארץ לא ממש מפתיע. מדובר בשני חברים שעושים כנראה גם עסקים יחד. זוארץ אישר את הפרטים ואמר: "אייל פנה אלי והציע לי להצטרף לרעיון הזה שניקח את הפועל מרמורק ונשקיע בה. נפגשנו פעם אחת ובפעם השנייה כבר נפגשנו עם נציגות של אוהדים ממרמורק והדבר מאוד הקסים אותי. הרעיון הזה לקחת קבוצה מלמטה ולהביא אותה גבוה תוך כדי פיתוח תשתיות של ילדים ונוער הוא משהו שמאוד קוסם בעיניי. אחרי הפגישה עם האוהדים קיבלתי דרייב נוסף לזה ועירבנו עורכי דין. אני רוצה לתרום לקהילה וזו לא פעם ראשונה. אני חושב שהפלטפורמה הזו של הפועל מרמורק יותר מראויה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שינו זוארץ יושב ראש מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
"רוצים שהעמותה הנוכחית תישאר איתנו". זוארץ/ניב אהרונסון

- בעמותה אומרים שהם לא מוכנים שתהיו ספונסרים בלי שום התחייבות בבעלות על הקבוצה.

"אני לא יודע איך הם קוראים לזה. אני יודע שאייל ואני רוצים להשקיע הרבה, אבל אנחנו גם רוצים שהעמותה הנוכחית תישאר איתנו. מעולם לא חשבתי שאדם בודד צריך להיות בעלים כי הקבוצה היא קודם של האוהדים והאוהדים הם הבעלים האמיתיים".

- לכמה אתם מוכנים להתחייב בכל עונה?

"אני לא מוכן להתחייב על סכום כפי שאף אחד בעבר לא התחייב במרמורק כמה הוא ישים. יש לנו את התנאים שלנו כדי שהעסקה הזו תתקיים והם שהעמותה תישאר בניהול המועדון, שהם ישבו על כל מיני דברים מהעבר ושיהיו לנו מתקנים שאפשר יהיה לעבוד בהם. הבנתי שבסוף העונה המגרש אמור להיהרס. אני חייב לדעת שיש מגרשים בהם נוכל לעשות את כל מה שאנחנו מתכננים".

- איך איש של מכבי פתח תקוה יהיה גם במרמורק?

"אין קשר בין הדברים. במכבי פתח תקוה אני חבר עמותה ולכן אני לא יכול להיות חבר עמותה גם במרמורק. מעבר לזה, לא נעשה שום דבר שמנוגד לתקנון או לחוקי ההתאחדות. לא נבוא וניקח את מרמורק אם יש עם זה בעיה משפטית. בכל אופן, עורכי הדין שלי בדקו ולא מצאו שיש בעיה שאני אהיה הספונסר של מרמורק וגם אסייע למכבי פתח תקוה".

- במכבי פתח תקוה צריכים לחשוש שאתה בדרך לעזוב?

"ממש לא. אני אוהב את מכבי פתח תקוה ונהנה שם ואין לי שום כוונה להפסיק את מה שאני עושה שם".

- אולי כל מה שקרה בין אבי לוזון לבין רן בן שמעון גרם לך לרצות לעזוב.

"ממש לא. המגעים עם מרמורק החלו לפני מה שקרה במכבי פתח תקוה ואין ביניהם שום קשר".

- כמה אחוזי סיכוי אתה נותן לעסקה עם מרמורק?

"אם זה תלוי רק בי, תהיה עסקה. העניין הוא שהם בעמותה צריכים להחליט ומאחר ועורך הדין שלי הציב את התנאים שלנו לעסקה, אז צריכה להיות הסכמה מהם".

מי שמכהן היום כיו"ר עמותת הפועל מרמורק הוא שחקן העבר של האגודה זורי שעובי. שעובי תומך בעסקה. "אני בעד המתווה הזה", אמר היום שעובי. "נפגשנו ואני חושב שזה יכול להיות רעיון מצוין עבור הפועל מרמורק. יחד עם זה יש עוד חברים בעמותה וזו צריכה להיות החלטה של כולם. אני לא אומר שהם מתנגדים. בוא ניתן לזה עוד מספר ימים ונראה לאיזה כיוון זה הולך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully