וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: מינויי הקבוצה מגיעים מ-354 ערים ויישובים בישראל

17.11.2015 / 12:59

האלופה בדקה את נתוני המינויים וחשפה את התפלגותם, מדן ועד אילת. ברק יצחקי ואלי דסה צפויים לשוב לאימונים ואולי אף להיכלל בסגל מול הפועל חיפה. בקבוצה ממתינים לשובו של ראיקוביץ'

one

בווידאו: מכבי תל אביב מנצחת את מכבי נתניה

אחרי שלושה ימי מנוחה, מכבי תל אביב תשוב היום (שלישי) להתאמן לקראת שבוע עמוס שיכלול שני משחקים בסמי עופר - מול הפועל חיפה ביום שבת ומול צ'לסי בליגת האלופות ביום שלישי. מרבית שחקני הקבוצה אגב, כולל השחקנים הזרים, שהו בחו"ל מאז האימון האחרון ביום שישי.

מי שאמורים לחזור לאימונים מלאים הם אלי דסה וברק יצחקי, שנעדרו מפעילות במשך תקופה ארוכה. דסה נפצע במדי הנבחרת במשחק מול קפריסין ויצחקי מספר ימים אחריו. השניים עבדו על פי תכנית שהוכנה עבורם ואתמול כבר ערכו אימונים אישיים במטרה להכשיר אותם לחזרה מלאה לאימונים.

לא ברור אם המאמן סלבישה יוקאנוביץ' יאפשר לשניים לקחת חלק במשחק מול הפועל חיפה, אבל הסרבי לבטח מרוצה מעיבוי הסגל אחרי קיצור הסגל במשחקים האחרונים.

השוער פרדראג ראיקוביץ' עבר בדיקה במהלך שהותו עם הנבחרת הצעירה של סרביה ודיווח כי הפציעה בברכו אינה חמורה. כעת ממתינים במכבי תל אביב לשובו כדי לדעת האם הוא יוכל לשחק בשבת, אך מעריכים שהוא יעמוד לרשות הקבוצה.

אלי דסה שחקן מכבי תל אביב עם אבי ריקן. מכבי תל אביב, אתר רשמי
חוזר לפעילות. דסה עם ריקן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הודיעה היום כי "לאחר בדיקת הנתונים של 11,000 בעלי המנויים של מכבי תל אביב למשחקי הליגה מתבררת תמונה גאוגרפית מעניינת. 5,119 בעלי מנויים מגיעים מגוש דן, 4,350 מאזור המרכז, ירושלים ויהודה ושומרון, 750 מאזור הדרום, ו-580 מאזור חיפה והצפון. הערים המובילות מבחינת כמות בעלי המנויים: תל אביב-יפו 1,850, ראשון לציון 1,089, חולון 832, רמת גן 631, בת ים 483, פתח תקווה 397, הרצליה 383 וגבעתיים 286.

"3 תושבי קיבוץ אל-רום עשו מנוי למשחקי הבית והם נוסעים מדי שבועיים את 207 הק"מ לבלומפילד ובחזרה לקיבוץ ברמת הגולן. מושב נאות הגולן וקצרין שולחים לתל אביב 2 מנויים כל אחד בעוד שלטבריה 20, נהריה 24, עפולה 30, חיפה 37, וחדרה 64 נציגות מרשימה.

"12 תושבי אילת עשו מנוי למשחקי הבית והם נוסעים מדי שבועיים 346 ק"מ לכל כיוון על מנת לפקוד את יציעי בלומפילד לפני שישובו לעיר הדרומית. 2 תושבי יתד ו-2 תושבי ניצני סיני על גבול מצריים עושים גם הם מדי שבועיים את הדרך לאיצטדיון ביפו יחד עם 43 תושבי דימונה, 6 תושבי ירוחם ובעל מנוי אחד ממצפה רמון שנוסע 189 ק"מ לכל כיוון על מנת להגיע לבלומפילד. בסך הכל: מנויי מכבי תל אביב מגיעים מ-354 ערים ויישובים ברחבי הארץ".

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מדן ועד אילת. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully