וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן חנוכי: "יש תחושת החמצה גדולה, יש לנו הרבה מה לשפר"

17.11.2015 / 10:39

קפטן מכבי ראשון לציון התאכזב מההפסד הביתי למכבי תל אביב ומסרב לדבר על תואר: "זה לא הזמן לדבר על דברים כאלה". וויל גרייבס חוזר לסגל מכבי חיפה, נעימי יעבור מבחן כשירות בנס ציונה

one

בווידאו: מכבי תל אביב מנצחת את מכבי ראשון לציון

מכבי ראשון לציון ספגה אמש (שני) את הפסדה השני העונה כשנוצחה בביתה על ידי מכבי תל אביב 78:75. הקבוצה של שרון דרוקר פיגרה החל מהרבע הראשון בהפרש שהגיע עד ל-15 נקודות, ורק ברבע האחרון הצליחה לבצע קאמבק, צימקה את היתרון הצהוב עד לנקודה, אך לא מעבר לכך. הכתומים יערכו היום אימון אחר הצהריים לקראת משחק היורופקאפ מחר (רביעי, 20:30, ספורט 5) נגד בי סי קאלב קארמו האסטונית שתנחת היום בארץ.

"מגיעה מילה טובה לקהל, בחיים לא ראיתי את האולם מלא ככה, אני מקווה שזה ימשיך", אמר הקפטן ניצן חנוכי שהחטיא שלשה שהייתה יכולה להשוות את המשחק על הבאזר, "לא היינו במשחק גדול, הרבה איבודים, החטאות עונשין וזריקות פנויות שלא נכנסו. יש תחושת החמצה גדולה". על האפשרות של הכתומים לזכות בתואר העונה הוסיף הקפטן: "לא מדברים על הדברים האלה בשלב הזה. אנחנו מרגישים את הקפיצה שהמועדון עשה, אבל מדברים על דברים כאלה במאי, ולא עכשיו, רק התחילה העונה, יש לנו הרבה להשתפר כדי לדבר על דברים כאלה".

וויל גרייבס מכבי חיפה. ברני ארדוב
חוזר לעניינים. גרייבס/ברני ארדוב

לקראת משחקי הערב

משחקי המחזור השביעי יימשכו היום עם ארבעה משחקים נוספים. במכבי חיפה יחזור הפורוורד וויל גרייבס לפעילות אחרי שהושבת למשך חודשיים בשל פציעה בברכו, "מתרגש להצטרף לקבוצה על הפרקט בפעם הראשונה העונה", אמר גרייבס, שינסה לעזור לקבוצתו לנצח בבית את הפועל חולון של אלעד חסין שאמר: "מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה טובה", אמר מאמן הסגולים לקראת המשחק ב-20:05 (ספורט 5+).

עירוני נס ציונה תארח את מכבי אשדוד (19:50, ספורט 5+), כשעיקר השאלה היא מידת כשירותו של יובל נעימי שסובל ממתיחה במפשעה. הגארד של נס ציונה, שפספס את המשחק נגד מכבי תל אביב ביום שבת האחרון, יעבור מבחן כשירות לפני המשחק שיקבע האם יוכל לשחק. הפועל תל אביב תנסה להתאושש משני הפסדים רצופים מול מכבי קרית גת (20:20, ספורט 5+) והפועל אילת תפגוש את בני הרצליה (19:40, ספורט 5+).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully