וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת מרגוליס: אוסידון וצרפתי הגיעו לתשאול במשרדי ויצמן יער

17.11.2015 / 14:35

יו"ר מכבי נתניה ועוזר המאמן הגיעו למשרדי חברת החקירות ויצמן יער, טוענים שלא היה הסכם בעל פה עם מכבי תל אביב על אי שילובו. הממצאים יועברו ליועץ המשפטי של ההתאחדות

one

יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון ועוזר המאמן גיא צרפתי הגיעו היום (שלישי) למשרדי חברת החקירות ויצמן יער לתשאול בפרשת גאל מרגוליס.

כזכור מרגוליס לא שותף במדי נתניה במשחק האחרון של הקבוצה מול מכבי תל אביב בבלומפילד (2:1) וקיים חשד שהיה הסכם בעל פה בין נתניה למכבי תל אביב לפיו מרגוליס המושאל לנתניה לא יוכל ליטול חלק במשחק. הסכם כזה מנוגד לחוק המושאלים שעבר הקיץ בהתאחדות ולפיו קבוצה המשאילה שחקן לטובת קבוצה אחרת, לא תוכל למנוע ממנו לשחק מולה.

דורון אוסידון, גיא צרפתי, מכבי נתניה, מתושאלים במשרד החקירות ויצמן יער. קובי אליהו
בניגוד לחוק? צרפתי ואוסידון בויצמן יער/קובי אליהו

בנתניה מכחישים קיום הסכם כזה ואת זה צפויים אוסידון וצרפתי לטעון מול חוקרי ויצמן יער. חברת החקירות שעובדת עם ההתאחדות לכדורגל התבקשה לקיים את החקירה ובסיומה להכין דו"ח בעניין לטובת היועץ המשפטי של ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, אשר צריך להחליט אם להעמיד את הקבוצות לדין.

בשבת האחרונה כבר הוחלט על ביטול החקירה והדבר אפילו נמסר לאוסידון, אלא ששלשום בבוקר הוחלט בכל זאת לקיים את החקירה והשניים הגיעו למסור את גרסתם בסיפור.

עוד בוואלה!

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
דורון אוסידון, גיא צרפתי, מכבי נתניה, מתושאלים במשרד החקירות ויצמן יער. קובי אליהו
דורון אוסידון, גיא צרפתי, מכבי נתניה, מתושאלים במשרד החקירות ויצמן יער/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully