וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן: "הרגשתי רצון ותשוקה, פחות בשבילי, בעיקר בשביל הקבוצה"

16.11.2015 / 23:46

מאמן מכבי תל אביב שיהפוך להיות עוזרו של ז'אן טבק סיפר: "עוד לא דיברתי איתו הרבה. אנחנו לא גומרים משחקים, ומפקששים". דרוקר: "פספסנו בפעולות קטנות, דברים של ריכוז"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שני) 75:78 את מכבי ראשון לציון בעיר היין ועלתה זמנית לפסגת הטבלה, על אף שהציגה יכולת מאכזבת ואיבדה יתרון בן 15 נקודות. יוגב אוחיון הציל את הצהובים בצל ערב חלש נוסף של ג'ורדן פארמר.

"לא הרגשתי לחץ גדול מדי, הרגשתי תשוקה ורצון, בעיקר בשביל הקבוצה, פחות בשבילי", אמר אבי אבן, שעמד בפעם האחרונה על הקווים. "זה פחות עניין אותי, הרגשתי שיש מחויבות שלי לקבוצה, למועדון, להביא ניצחון ומאוד התאכזבתי אחרי יום חמישי. אני שמח שכל הקבוצה הרימה את עצמה לקראת יום שבת וניצחנו היום באחד המקומות הקשים נגד קבוצה מצוינת עם מאמן מצוין".

על ג'ורדן פארמר, שסיים עם שש נקודות באחוזים רעים, אמר אבן: "לג'ורדן היו רגעים טובים, הוא עשה חמישה אסיסטים, ניווט את המשחק בכמה דקות טובות. זה לא היה המשחק הכי טוב שלו, אבל היינו צריכים אותו. אנחנו לא נמצאים במקום של הקילר אינסטינקט, אנחנו מפספסים, עוד לא שם. אנחנו לא גומרים משחק, מדברים על זה, ונשתפר, אבל כרגע אנחנו מפקששים".

על שיתוף הפעולה עם המאמן החדש ז'אן טבק אמר מי שישוב להיות עוזר מאמן: "ז'אן שאל בעיקר. לא דיברנו יותר מדי, מחר הוא ינחת ונדבר. אני משתדל להינות מהרגע ואני חוזר להיות עוזר מאמן של ז'אן טבק, אעשה הכל כדי לעזור לו".

עוזר מאמן מכבי תל אביב אבי אבן. ברני ארדוב
"לפארמר היו רגעים טובים, הוא עשה חמישה אסיסטים, ניווט את המשחק בכמה דקות טובות. זה לא היה המשחק הכי טוב שלו, אבל היינו צריכים אותו"/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד שרון דרוקר סיכם: "אני מרגיש שפספסנו בפעולות קטנות, לא בשתי הדקות האחרונות. דברים של ריכוז, ריבאונד הגנה ועונשין. השארנו הרבה נקודות על הקו, דברים קטנים שמכריעים משחקים. אמרתי לשחקנים שלי שהם השאירו הכל על המגרש, שיחקנו נגד קבוצת יורוליג טובה ועשינו כל מה שיכולנו. צריך לעשות התאוששות טובה כי עוד ב-48 שעות משחק באירופה.

"בשבילי קפיצת מדרגה זה לראות שחקנים מתפתחים ואולם מפוצץ, לראות שמכבי ראשון זה שם שצובר מוניטין. אנחנו עובדים קשה בשביל זה, לא רק השחקנים ואני, אלא כל המועדון כדי להתקדם. זה לא בא ביום אחד, אנחנו לומדים את זה, וגם אירופה בשבילנו זה לימוד. אנחנו בסך הכל במחזור השישי, הכיוון שלנו הוא חיובי, יש לנו ישראלים טובים שאנחנו מאמינים בהם. ברור לי שאנחנו לא הכי טובים, אבל אנחנו רוצים לעשות הכי טוב שאפשר בכל משחק".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 75:78 את מכבי ראשון לציון

לכתבה המלאה
מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר לצד עוזרו שמוליק ברנר. ברני ארדוב
"בשבילי קפיצת מדרגה זה לראות שחקנים מתפתחים ואולם מפוצץ". דרוקר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully