וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרציאנו פלה: "איטליה המדינה הכי יפה בעולם, אני מתגעגע אליה"

חלוצה האיטלקי של סאות'המפטון, שעושה חיל בפרמיירליג מאז הגיע בעונה שעברה, מתרפק על העבר ומאמין שהסרייה A לא נעלמה: "היא תחזור להיות מהגדולות באירופה בשנים הקרובות"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: ברצלונה וריאל מדריד מתכוננות לקלאסיקו

כשנותרו לו 18 חודשים לחוזה בסאות'המפטון, חלוצה האיטלקי בן ה-30, גרציאנו פלה, חושב על העתיד ומתגעגע לתקופות שחווה בארץ הולדתו. מאז הגיע לליגה האנגלית הוא משחזר את היכולת הנהדרת שהפגין במדי פיינורד, ולמרות שבעבר הרחוק לא הרשים באיטליה, לא שולל את החזרה אליה בעתיד הרחוק ואף מחמיא לכדורגל האיטלקי כולו.

"הסרייה A חוותה נפילה בשנים האחרונות, אבל היא צומחת מחדש ותהייה שוב מהגדולות באירופה", הוא אמר בראיון לדיילי מירור. "יובנטוס מרשימה בליגת האלופות וגם את הליגה האירופית קבוצות לוקחות כבר יותר ברצינות ועושות דברים יפים במפעל הזה".

על החיים בארץ המגף אמר: "זו המדינה הכי יפה בעולם, והיופי הזה חסר לי. אני שמח באנגליה, אבל הנוסטלגיה תמיד שם. הזמן ידבר לגבי העתיד, אני מתגעגע לאיטליה".

החלוץ, שהיה הרכש הראשון שלרונלד קומאן כשזה מונה למאמן הקדושים, קיבל לאחרונה שבחים מההולנדי על יכולתו, עד כדי הגדרתו כ'אחד החלוצים הטובים בפרמיירליג'. גם בנבחרת הוא מרשים בזמן האחרון, כשכבש ארבעה שערים בתשעה משחקים מאז הופעת הבכורה באוקטובר אשתקד.

גרציאנו פלה שחקן סאות'המפטון. GettyImages
מתגעגע לאיטליה. גרציאנו פלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully