וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונטה סמית': "המטרה - להגיע ליורוליג בעונה הבאה, או בזו שאחריה"

שחקן הפועל ירושלים התראיין לאתר הרשמי של היורוקאפ וסיפר: "זה עוזר שכל הקבוצה שלנו אוהבת למסור, זה מוריד ממני לחץ. ג'נינג מביא לנו הרבה דברים ומוסיף לנו הרבה כוח אש"

one

לאחר שרשמה הפסד ליגה מביך למדי בנהריה, הפועל ירושלים תנסה להתאושש כשתפגוש את ניז'ני נובגורוד ביום רביעי למשחק קשה וחשוב ביורוקאפ. היום (שני) התראיין כוכב הקבוצה דונטה סמית' לאתר הרשמי של היורוקאפ, ואמר: "המטרה שלי היא שנצליח כמה שיותר ביורוקאפ. המטרה שלנו כקבוצה היא להיות ביורוליג בעונה הבאה או בזו שלאחר מכן. בישראל אנחנו נחשבים לקבוצה השנייה הכי טובה אחרי מכבי, ואנחנו מקווים לשמור על האליפות, אבל כרגע המטרה העיקרית היא יורוקאפ. נצטרך לתת את הטוב ביותר שלנו מול ניז'ני".

על הקבוצה שנבנתה השנה בבירה אמר סמית': "אנחנו אוהבים למסור את הכדור, וזה חשוב, זה עוזר לקבוצה שכולם אוהבים להזיז את הכדור. זה מוריד ממני לחץ, כי זה מה שאני צריך לעשות. מאט ג'נינג הוא שחקן יורוליג שרגיל לשחק ברמות הגבוהות, הוא אחד הקלעים הטובים באירופה שיכול גם להוריד את הכדור לפרקט ולעשות דברים טובים. הוא מביא לנו הרבה דברים והופך אותנו לקבוצה טובה יותר עם יותר כוח אש".

סמית' נשאל על כך שהוא השחקן היחיד בתולדות היורוקאפ שרשם שני טריפל דאבלים, והשיב: "כשהתחלתי לשחק הייתי רכז, ואז עברתי לעמדות אחרות. המחשבה של עמדת הרכז נותרה איתי, והמאמנים שלי אמרו לי לא להיות שחקן חד-גוני, אלא ללמוד ששחקן מצוין יודע לעשות הרבה דברים. זה אחד היתרונות שלי, אני נהנה לעזור לחברים שלי לקבוצה".

דונטה סמית', הפועל ירושלים. ברני ארדוב
שואף גבוה. דונטה סמית'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully