וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן סוריה ושחקן הופיעו למסע"ת עם חולצות של בשאר אסד מחייך

הנבחרת, שמתכוננת למשחק חשוב מול סינגפור במוקדמות המונדיאל, התייצבה למסיבת העיתונאים עם החולצות. המאמן איברהים: "אנחנו גאים בנשיא שלנו, הוא האיש הטוב בעולם, שנלחם נגד כל הטרוריסטים"

מאמן נבחרת סוריה פאג'ר איברהים (אמצע) וקשר הנבחרת אוסמה עומארי עם חולצות של בשאר אסד. רויטרס
שחקן סוריה והמאמן עם החולצות/רויטרס

במחווה של תמיכה בנשיא סוריה בשאר אסד, הופיעו היום (שני) שחקן הנבחרת הסורית אוסמה עומארי והמאמן פאג'ר איברהים עם חולצות של הנשיא מחייך למסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול סינגפור במוקדמות מונדיאל 2018. השניים טענו כי אף אחד לא דרש מהם ללבוש את החולצות.

"זה הנשיא שלנו, אנחנו גאים כי מר בשאר הוא הנשיא שלנו, כל כך גאים", אמר המאמן איברהים, "האיש הזה נלחם בכל קבוצות הטרוריסטים בעולם והוא נלחם גם בשביל כל אחד ואחד מכם. הוא האדם הטוב ביותר בעולם". איברהים טען שאסד הוא אוהד שרוף של הנבחרת הסורית, שמדורגת במקום ה-132 בעולם ומעולם לא עלתה למונדיאל. כרגע, הסורים משחקים את משחקי הבית שלהם בעומאן בשל מלחמת האזרחים הקטלנית שמתקיימת בארצםץ

איברהים נשאל על הפיגועים שהיו בפריז ואמר: "אני לא מדבר על זה, זו פוליטיקה. אם יש לכם שאלות על סינגפור - סוריה, אז בסדר". כשנשאל שוב על החולצות הללו, אמר איברהים: "הוא הנשיא שלנו, זה שלנו, לא אכפת לי מצרפת או מכל מדינה אחרת, אכפת לי רק מהמדינה שלי". סוריה כרגע נמצאת במקום השני בבית של חמש נבחרות במוקדמות המונדיאל, כשהיא עם נקודה פחות מיפן ושתיים יותר מסינגפור השלישית.

רק המנצחות של שמונת הבתים וארבע הנבחרות שיסיימו במקום השני עם המאזנים הטובים ביותר מבחינת נקודות יעלו לסיבוב השלישי ויבטיחו מקום במשחקי אסיה שיתקיימו ב-2019 באיחוד האמירויות. אוהדים סורים או תקשורת לא צפויים להגיע למשחק, שיתקיים תחת אבטחה כבדה.

איברהים הוסיף: "אנחנו כאן כדי לעשות את האנשים שלנו שמחים. כל העולם נלחם בנו ואנחנו נילחם בכל העולם בכדורגל". מאמן סינגפור ברנד שטאנגה אמר ששני הילדים שלו היו במשחק בפארק דה פראנס בשישי האחרון. "הם היו בדרך לאצטדיון והעירו אותי בלילה כשהם בצרות", אמר המאמן, "הם הלכו 11 קילומטר הביתה אחרי המשחק והגיעו הביתה ב-4:00 בבוקר. המשפחה שלי, אשתי, כולנו היינו לחוצים מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully