וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "מכירים את פורטוגל היטב". דור פרץ: "אין ממה לחשוש"

אחרי ה-0:3 הנהדר על הונגריה, הנבחרת הצעירה של ישראל תארח את פורטוגל (שלישי, 19:45, ערוץ הספורט). המאמן דרוך: "מאמינים בעצמנו". הקשר: "האווירה נהדרת, חשוב שאוהדים רבים יגיעו"

שחקן נבחרת ישראל, דור פרץ. קובי אליהו
"אין לנו רגשי נחיתות". פרץ באימון/קובי אליהו

הנבחרת הצעירה של ישראל הרשימה ביום חמישי האחרון, כשהביסה 0:3 את מקבילתה ההונגרית במוקדמות טורניר היורו, שייערך בפולין בעוד כשנה וחצי. מחר (שלישי, 19:45) יערכו הכחולים-לבנים את משחקם הרביעי בבית (באמתחתם שבע נקודות עד עתה) כשיארחו במושבה את מוליכת הבית, פורטוגל, לה 12 נקודות מ-12 אפשריות (מאזן שערים 1:16).

למאמן היריבה, רוי ז'ורז'ה, שאימן את הנבחרת גם בניצחון 3:4 על ישראל במושבה לפני שנתיים, יש שתי דאגות מרכזיות בנוגע לכוכב הנבחרת, רוני לופס בן ה-19 ממונאקו, ולקרלוס מאנה מספורטינג ליסבון, שכבש את אחד השערים ב-0:4 על אלבניה ביום חמישי. צמד הקשרים בספק ורק מחר יוחלט אם ישחקו, אבל גם כך לפורטוגל לא חסרים שחקנים בכירים. ז'ואאו קאנסלו ורובן וזו, צמד שחקני ההגנה של ולנסיה, יפתחו יחד עם הקפטן ברונו פרננדס מאודינזה וריקרדו הורטה ממלאגה.

אריק בנאדו מאמן הנבחרת הצעירה. ניב אהרונסון
מאמין בנבחרת. בנאדו/ניב אהרונסון

"אנחנו יודעים איך הפורטוגלים משחקים, אנחנו מכירים אותם היטב", הודה אריק בנאדו. "זו נבחרת איכותית עם שחקנים שמשחקים ברמות הכי גבוהות, אבל גם נבחרת ישראל מצוינת. אני מרגיש שאנחנו מתחברים. פעם בשנה אנחנו נפגשים ליומיים, וזה מאוד קצר, זה מקשה. כיף לשחקנים להיות בנבחרת וגם אני נהנה. השחקנים מאוד אינטלגנטיים. אנחנו מאמינים בעצמנו, אני אף פעם לא מגיע למשחק במטרה להוציא תיקו".

"אין לנו מה לחשוש", אמר דור פרץ. "אין לנו רגשי נחיתות, גם כשמדובר בנבחרת טובה יותר. אני מקווה שנשחק כמו שאנחנו יודעים. מאוד חשוב עבורנו שהקהל יגיע למשחקים ויתמוך בנו. יש לנו כדורגל, ראו את זה. האווירה נהדרת אצלנו, כולם מגובשים. אנחנו משחקים יחד כבר שנים, מנבחרת הנוער".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully