וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד רוצה את רוברט לבנדובסקי, בנזמה עשוי להיחתך

על רקע פרשת הסחיטה של החלוץ הצרפתי וסימני השאלה סביב הרשעתו, בריאל מדריד מכוונים כבר אל עבר הבאת המחליף. בפולין מדווח שהבלאנקוס מעוניינים ברוברט לבנדובסקי ויעשו מאמצים להביאו

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: ריאל מדריד וברצלונה מתכוננות לקלאסיקו

הדיווחים על כך שריאל מדריד מחפשת מחליף לחלוץ הסורר שלה, קארים בנזמה, התחזקו היום אחרי שהעיתון 'פשגלונד ספורטובי' פרסם שלא אחר מאשר רוברט לבנדובסקי הוא היעד הבא לרכישה של הלבנים. חלוצה של באיירן מינכן, שכבש העונה כבר 19 שערים בכל המסגרות וחוזר בעבר על ידי ריאל, הפך לשם חם מאוד בפנקס של פלורנטינו פרס.

"ריאל חולמת על לבי", הייתה הכותרת הראשית בעיתון הפולני. והפעם, בניגוד ל-2013, אז כשלה הקבוצה בהחתמתו, המהלך עשוי לצאת לפועל בינואר הקרוב. שווי השחקן אם אכן הדברים יזוזו, נע סביב ה-80 מיליון יורו, מה שלא אמור להפחיד את הקבוצה ממדריד.

העניין תפס תאוצה, שכן, כל סאגת קארים בנזמה עלולה להשפיע על הנשיא פרס, ואם הצרפתי יורשע, עשויה ריאל להתיר את חוזהו, מה שיפנה לה מקום לעוד חלוץ. בנוסף לפולני של באיירן מינכן, גם חזרתו של אלבארו מוראטה ממשיכה לעלות לסדר היום. הספרדי לא חווה עונה טובה כמו זו שעברה, וישנם דיווחים על כך שהחיבור עם קבוצת האם שלו מתקרב.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
על הכוונת של ריאל מדריד. לבנדובסקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully