וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: ארגנטינה ניצחה 0:1 בקולומביה, 0:3 לברזיל על פרו

שער בכורה של ביגליה (20) קטע את רצף הכישלונות של טאטה מרטינו. הסלסאו חגגו על הפרואנים בבית, קוסטה, אגוסטו ולואיז כבשו. אורוגוואי נקמה בצ'ילה עם 0:3 חלק, אקוודור עדיין מושלמת, 1:2 לפראגוואי על בוליביה

לוקאס ביגליה שחקן נבחרת ארגנטינה חוגג שער. AP
נהנה מהטעות של ספאטה. לוקאס ביגליה/AP

המחזור הרביעי בבית הדרום אמריקאי של מוקדמות המונדיאל יצא הערב (שלישי) לדרך עם ניצחון הבכורה של ארגנטינה בקמפיין - 0:1 בקולומביה, במשחק שקיומו עמד בספק בשל סופת ברקים שאיימה להגיע לאזור בראנקייה. עוד במחזור: אקוודור שמרה על מאזן מושלם בזכות 1:3 בוונצואלה, אורוגוואי הביסה 0:3 את צ'ילה, פרגוואי חזרה מפיגור ל-1:2 על בוליביה וברזיל גברה 0:3 קליל על פרו.

חאמס רודריגס שחקן נבחרת קולומביה (מימין) מול גבריאל מרקאדו שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
קולומביה הייתה עצבנית. חאמס רודריגס מול גבריאל מרקאדו/רויטרס

קולומביה - ארגנטינה 1:0

הפסד הבית האחרון של קולומביה היה בנובמבר 2011, אז ארגנטינה הגיעה לבראנקייה וניצחה 1:2. ארבע שנים אחרי, הרצף של הקפטרוס נעצר על ידי אותה ארגנטינה, שהצליחה סוף כל סוף להשיג ניצחון בכורה בקמפיין, אחרי שתי נקודות בלבד בשלושת מחזורי הפתיחה. המשחק היה בסכנה בגלל תחזית שסופת ברקים תגיע לאזור לקראת שריקת הפתיחה, אך הפעם לא הייתה דחייה והאלביסלסטה ידעו לעקוץ עם מתפרצת אחת בדקה ה-20, אותה סיים לוקאס ביגליה עם שער בכורה באדיבות פאשלה אופיינית של הבלם כריסטיאן ספאטה. קולומביה האנמית לא הצליחה למצוא תשובה, בקושי יצרה מצבים, הפגינה הרבה עצבים ונחלה הפסד שני במוקדמות, כשהיא עם ארבע נקודות בלבד.

דקה 3: קולומביה פתחה בהתלהבות גדולה, הגנת ארגנטינה הרחיקה פעמיים וחאמס בעט מהאוויר החוצה מ-18 מטרים.

דקה 20: גול! האורחים צוהלים. באנגה הריץ התקפה מתפרצת ומסר ימינה ללאבצי שהעביר כדור רוחב. ספאטה פספס את הכדור בשלומיאליות וביגליה אמר תודה וכבש מול שער חשוף. שער בכורה לקפטן לאציו במדי הנבחרת, 0:1 לארגנטינה.

דקה 34: באקה נשלח לרחבה כשהוא לבד מול רומרו, אבל השוער יצא נהדר והגיע לכדור ללא עבירה, למרות תלונותיו של החלוץ הקולומביאני.

דקה 41: החמצה גדולה של די מריה. היגואין שלח כדור עומק לקשר, הגנת קולומביה שוב נרדמה, אבל די מריה בעט החוצה כשהוא לבד מול אוספינה.

דקה 62: מסצ'ראנו ספג צהוב שימנע ממנו לשחק נגד צ'ילה, אבל גם חטף מרפק בפנים מקארדונה, שאיכשהו נחלץ מאדום.

דקה 81: דיבאלה המחליף כבש שער חוקי, אבל צוות השיפוט פסל בגלל נבדל. קולומביה עדיין במשחק.

דקה 90: פרוצי מסר לדיבאלה, שהסתובב נהדר ברחבת קולומביה ובעט כדור שפגע באוספינה וניתז לקורה.

דקה 90+3: חאמס הציל כדור אבוד, פונס מורי עמד מטר מהקו והרחיק פעם אחת, והכדור הנוסף שבעט מוריו טס מעל השער. הכי קרוב של קולומביה, אבל רק כמעט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חאבייר מסצ'ראנו שחקן נבחרת ארגנטינה לאחר שספג מרפק בפניו. רויטרס
ספג מרפק כואב. חאבייר מסצ'ראנו/רויטרס

ברזיל - פרו 0:3

הסלסאו המשיכו ביכולת הטובה שלהם במוקדמות והתגברו על מוקש לא פשוט בדמות הפרואנים, שלא ניצחו את ברזיל מאז 1986. דוגלאס קוסטה, שעובר עונה פנטסטית בבאיירן מינכן, פתח את מסכת ההבקעות בדקה ה-22 אחרי בישול של וויליאן. הברזילאים נרגעו, אך הכפילו בדקה ה-57 אחרי שקוסטה בישל את השני לרנאטו אגוסטו. פיליפה לואיס כבר בדקה ה-77 וחתם את תוצאת המשחק. הברזילאים עלו למקום השלישי, מיד אחרי אקוודור ואורוגוואי. הפרואנים במקום התשיעי.

שחקני נבחרת ברזיל ניימאר, דוגלאס קוסטה. AP
דוגלאס קוסטה חוגג/AP

אורוגוואי - צ'ילה 0:3

אלופת דרום אמריקה נחלה הפסד ראשון במשחק רשמי מאז המונדיאל בברזיל, כשאורוגוואי השיגה את הנקמה על ההפסד ברבע גמר הקופה אמריקה. אדינסון קבאני לחץ יד בפתיחה לגונסאלו חרה, האיש שגרם להרחקתו בקופה עם תחיבת האצבע המפורסמת, אך המשחק הטעון לווה בהרבה עצבים. מי שידע לתעל אותם היה הקפטן דייגו גודין, שכבש בדקה ה-23 את השלישי שלו במוקדמות אחרי מצב נייח וחגג כאילו כבש בתוספת הזמן של גמר המונדיאל.

צ'ילה השתלטה על המשחק, אך בדקה ה-61 אורוגוואי הכתה שנית. כדור שוער ארוך של פרננדו מוסלרה ננגח אחורה על ידי קבאני והגיע למחליף אלברו פריירה, שאחרי שתי דקות בלבד על המגרש נגח בקשת מעל קלאודיו בראבו. ארבע דקות לאחר מכן, מרטין קאסרס הצטרף לחגיגה עם נגיחה אחרי קרן של קרלוס סאנצ'ס. שלושה שחקני הגנה חתומים על שלושה שערים בהפסד הבכורה של לה רוחה בקמפיין. אורוגוואי, שמעולם לא הפסידה בבית לצ'ילה, שיפרה את מאזנה לתשע נקודות. האורחים, שאיבדו את חורחה ואלדיביה שהורחק בתוספת הזמן, נותרו עם שבע.

ונצואלה - אקוודור 3:1

פתיחת הקמפיין הנפלאה של אקוודור נמשכה עם ניצחון מוחץ בחוץ, והיא עדיין מושלמת אחרי ארבעה מחזורים. פידל מרטינס (15), ג'פרסון מונטרו (23) ופליפה קאיסדו (60) כבשו עבור הטריקולור, ג'וסף מרטינס רק צימק בדקה ה-84. אקוודור ראשונה עם 12 נקודות, ונצואלה אחרונה, ללא נקודה ובמרחק רב מהשתתפות ראשונה אי פעם במונדיאל.

פרגוואי - בוליביה 1:2

האורחת חשבה שהיא בדרך לניצחון ראשון בפרגוואי מאז 1957, אבל שער היתרון שלה החזיק פחות משלוש דקות ובסופו של דבר רמון דיאס חייך כשנבחרתו שיפרה את מאזנה לשבע נקודות. יסמאני דוק הפתיע עבור בוליביה עם בעיטה לקורה ופנימה בדקה ה-59, אך דריו לסקאנו דחק את השוויון בדקה ה-62 ולוקאס באריוס הפך בחלוף עוד שלוש דקות. פאבלו אגילאר המקומי הורחק בדקה ה-87.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully