וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאז ברצלונה של פפ לא ראינו קבוצה כמו פיורנטינה של סוזה"

ג'יג'י סימוני, שאימן בעבר את נאפולי, אינטר ואחרות, הפליג במחמאות לאקס מכבי תל אביב: "סוזה עושה עבודה נפלאה. לראות את פיורנטינה משחקת זה תענוג לכל מי שאוהב כדורגל"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: ריאל מדריד וברצלונה מתכוננות לקלאסיקו

ג'יג'י סימוני, ששיחק בעבר בקבוצות כמו נאפולי, טורינו ויובנטוס, ואימן בין היתר את לאציו, נאפולי ואינטר, התראיין אתמול (ראשון) ל"גאזטה דלו ספורט" והפליג במחמאות לפאולו סוזה. סימוני שאימן את הפורטוגלי לקראת סוף שנות ה-90 באינטר, אמר בין היתר ש"לראות את פיורנטינה משחקת זה תענוג לכל מי שאוהב כדורגל".

סימוני החמיא למאמן שלפני שנתיים עוד עמד על הקווים של מכבי תל אביב: "אני חושב שמאז ברצלונה של גווארדיולה לא ראינו קבוצה כמו פיורנטינה הנוכחית. היא מחזיקה בכדור, לוחצת את היריבות, המהלכים שלה מסונכרנים, לכל שחקן תמיד יש שלוש אופציות מסירה. סוזה עושה עבודה נפלאה. רואים את טביעת האצבע שלו בכל מהלך של השחקנים על המגרש. צריך לזכור שהוא היה שחקן חכם עם חוש טקטי וכבר אז היה סוג של מאמן".

מאמן פיורנטינה, פאולו סוזה. GettyImages
נוסק. סוזה/GettyImages

סימוני המשיך: "על הנייר לרומא ונאפולי יש יתרון על פני פיורנטינה ואינטר, שנאבקות איתן בצמרת. אינטר משחקת לא טוב, אבל היא יכולה להשתפר. עם פיורנטינה הסיפור אחר. היא משחקת כדורגל יפהפה והודות לעבודה של סוזה, היא הפכה לקבוצה השנייה של הרבה אוהבי כדורגל. זה יוכל לתת לה את הדחיפה במסגרת מאבק האליפות. ניקולה קאליניץ' מפחיד, המשחק של של בורחה ואלרו הוא שירה ופדריקו ברנרדסקי כדורגלן מיוחד".

אחרי 12 מחזורים, פיורנטינה מוליכה את הסרייה א' עם 27 נקודות, כמו אינטר שדולקת אחריה. לרומא 26 נקודות לנאפולי 25. יובנטוס שפתחה את העונה בצורה רעה במיוחד, התאוששה לאחרונה ויש לה 18 נקודות.

מאמן העבר, ג'יג'י סימוני. GettyImages
"פיורנטינה הפכה לקבוצה השנייה של הרבה אוהבי כדורגל". סימוני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully