וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עומרי כספי שחקן קשוח, הוא מוכן לרוץ דרך חומה בשביל הקבוצה"

סקרמנטו התחילה לנצח לפתע וגם הישראלי, שעלה מהספסל לעוד משחק טוב ורשם 14 נקודות בניצחון על טורונטו, זכה למחמאות מרודי גיי: "הוא חבר נהדר לקבוצה". גם בפנטזי ממליצים עליו

AP

פתיחת העונה של סקרמנטו הייתה רעה מאוד וכללה שבעה הפסדים בשמונה משחקים. הקבוצה מבירת קליפורניה, שקיוותה שהעונה הדברים יתנהלו אחרת, החלה להתפרק והשיא הגיע כאשר, על פי הדיווחים לפחות, הכוכב דמרקוס קאזינס התפרץ על המאמן ג'ורג' קארל.

אלא שבימים האחרונים משהו השתנה, לטובה והקינגס החלו לנצח. הם גברו בבית על דטרויט, על ברוקלין והלילה (בין ראשון לשני), גם על טורונטו. כעת מצפה להם טיסה למשחק סופר קשה באטלנטה, אבל לפחות מצב הרוח השתנה לטובה. השחקנים בסקרמנטו פתאום מפרגנים זה לזה וכך למשל, רודי גיי, שכיכב הלילה עם 27 נקודות לצד ה-36 של דמרקוס קאזינס, נשאל על עומרי כספי, שבעצמו סיפק 14 נקודות לניצחון 101:107, והשיב: "הוא שחקן קשוח. הוא יוצא למגרש ומוכן לרוץ דרך חומה בשביל הקבוצה. הוא חבר נהדר לקבוצה".

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס. AP
כספי בדרך לסל מול הראפטורס/AP

באתרי הפנטזי הקשורים לליגת ה-NBA כבר ממליצים "להרים" את כספי לקבוצה, שכן הוא קולע באחוזים הטובים בקריירה מהשדה ומחזיק גם בממוצעים הטובים בקריירת ה-NBA שלו כרגע בכמות שלשות למשחק, ריבאונדים וחטיפות. ההתמקדות של ההגנות בקאזינס, לצד יכולת המסירה של רייג'ון רונדו שהצטרף העונה לקבוצה, מסדרים לכספי לא מעט מבטים חופשיים אל הסל, והוא מנצל אותם.

אגב קאזינס. הסנטר, שזכה ללא מעט ביקורות על התנהגותו במהלך המשבר שעבר על הקבוצה, חשף גם צד אחר שלו. ביום שישי האחרון, העיר סקרמנטו הזדעזעה לאחר שתלמיד תיכון נורה למוות בדרכו למשחק פוטבול תיכונים. קאזינס התקשר למשפחתו של התלמיד והציע להם תמיכה נפשית, כמו גם לשלם על ההלוויה. קאזינס, שמרבה לבקר במשחקי ספורט של תיכונים בסקרמנטו, ביקש שהתרומה תישאר אנונימית, אך הדבר נחשף לבסוף.

על המשחק של בוגי הלילה, בו קלע 23 נקודות כולל שלוש שלשות כבר במחצית הראשונה, אמר חברו לקבוצה מרקו בלינלי: "הוא היה משוגע הלילה, פשוט מדהים. הוא משחק נהדר לאחרונה ואני ממש שמח עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully