וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA הודו: היו שלוש שריקות שגויות נגד קליבלנד בהפסד למילווקי

בליגה בחנו את רגעי ההכרעה מהמשחק בו הקאבס איבדו רצף של שמונה ניצחונות והודיעו כי צוות השיפוט, עליו בלאט זעם בסיום, אכן ביצע כמה טעויות. וגם: כל מה שצריך לשפר ולשמר מפתיחת העונה

AP

פתיחת העונה הטובה של קליבלנד, לפחות מבחינת תוצאות, נקטעה בליל אמש (בין שבת לראשון) אחרי הפסד דרמטי 108:105 בשתי הארכות למילווקי, במשחק אליו הגיעה סגנית האלופה עם שמונה ניצחונות רצופים במאזנה. למרות ההפסד, קליבלנד עדיין במקום הראשון במזרח, עם יתרון של משחק אחד על פני אטלנטה, אולם רגעי הסיום של ההארכה הראשונה במשחק בוויסקונסין העסיקו רבים, גם בקרב הקאבלירס וגם בקרב ראשי הליגה.

קליבלנד השיגה עצירה וקיוותה לצאת במהרה להתקפה אחרונה, אולם לפתע אחד השופטים שרק לפסק זמן. רק לאחר השריקה, אותו שופט הבין שדיוויד בלאט, היחיד שיכול לבקש פסק זמן מטעם הספסל, לא עשה זאת ושהקריאה לפסק זמן אותה השופט שמע הגיעה מכיוון אנשים אחרים שהיו על הספסל, מאחורי בלאט. המאמן זעם לאחר המשחק והוא ולברון ג'יימס ניסו להסביר מה השתבש.

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. Elsa, GettyImages
חסימה בלתי חוקית נשרקה נגדו באופן שגוי. לברון/GettyImages, Elsa

מעבר לאותה שריקה שגויה, בליגה בחנו את החלטות השיפוט מרגעי ההכרעה של המשחק והודיעו כי השופטים טעו בארבעה מקומות שונים, שלושה מהם נגד קליבלנד. הטעות הראשונה, על פי אנשי הליגה, הגיעה 1:10 לסיום הזמן החוקי, כאשר לברון קפץ לשלשה בפיגור שתי נקודות ויאניס אנטטוקומפו ביצע עליו עבירה, שלא נשרקה. קינג ג'יימס החטיא ומילווקי קלעה מהצד השני. בהמשך, נגד גרג מונרו נשרקה עבירה שגויה ואילו נגד ג'יי אר סמית' נשרקו צעדים שלא היו. לקינוח, בתחילת ההארכה השנייה נשרקה נגד לברון חסימה לא חוקית על מייקל קרטר וויליאמס, כאשר הליגה הודיעה כי החסימה דווקא הייתה חוקית לחלוטין.

בינתיים, דייב מקמנאמין, כתב ESPN המסקר את קליבלנד, ניתח את עשרת המשחקים הראשונים של הקבוצה העונה. במסגרת הדברים החיוביים, מקמנאמין ציין את האפקטיביות של הקבוצה בתהקפה, עם 104.4 נקודות ל-100 פוזשנים (מקום רביעי בליגה) ועם 102.8 נקודות למשחק (מקום תשיעי בליגה), כמו גם את האפקטיביות בהגנה, שם קליבלנד מרשה 97.9 ל-100 פוזשנים (מקום שביעי) ורק 95.6 נקודות (מקום רביעי). עוד דברים חיוביים הם כושר הקליעה של לברון, שמספק 27 נקודות בממוצע ובאחוזים טובים, כאשר גם קווין לאב מעמיד מספרים טובים יותר מאשתקד ואילו מו וויליאמס ומת'יו דלבדובה מחליפים בהצלחה יחסית את קיירי אירווינג הפצוע.

במסגרת הדברים השליליים, מקמנאמין מציין את העובדה שקליבלנד טרם פגשה יריבה חזקה, שהיא לא קולעת טוב משלוש או מהעונשין ולא משיגה מספיק חסימות או חטיפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully