וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "חייבים הגנה וריכוז כל משחק"

16.11.2015 / 7:05

האלופה ספגה הפסד ליגה שני ברציפות, דני פרנקו זעם על השחקנים ולכולם ברור שהיכולת החלשה, בעיקר מעבר לקשת, לא תספיק מול ניז'ני נובגורוד במשחק הקריטי ביום רביעי הקרוב ביורוקאפ

one

אלופת ליגת העל בכדורסל, הפועל ירושלים, המשיכה אמש (ראשון) את פתיחת העונה הבינונית שלה. האדומים, שסובלים מלא מעט פציעות וסגל חסר ומצומצם, נכנעו 72:67 בחוץ לעירוני נהריה, במה שהיה הפסד הליגה השני ברציפות שלהם, אחרי שהפסידו גם למכבי ראשון לציון.

הקבוצה של דני פרנקו שיחקה כדורסל רע מאוד כמעט לכל אורך 40 הדקות, בעיקר בהתקפה. בירושלים יודעים היטב שהיכולת החלשה הזו לא תספיק במשחק הביתי מול ניז'ני נובגורוד בעוד יומיים, במסגרת המחזור השישי של היורוקאפ. למרות הפציעות של ליאור אליהו ויותם הלפרין, בירושלים לא מחפשים תירוצים ולאנשי הקבוצה ברור כי הרמה תהיה חייבת להשתפר בדחיפות.

שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים, ליאור אליהו. אדריאן הרבשטיין
בירושלים יודעים: היכולת לא מספיק טובה/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה מאוכזבים מהיכולת הדלה בניסיונות מעבר לקשת השלוש. זו גם הייתה אחת הסיבות בגינן צורף מאט ג'נינג, אולם הדבר עדיין לא השתפר לחלוטין. במועדון הדגישו: "אם בשלשות או בכלל בהתקפה יש יום רע, בהגנה אין כזה. הגנה וריכוז הם דברים שכולם חייבים להציג בכל משחק". המאמן דני פרנקו זעם בסיום על שחקניו, שלא הגיעו למשחק עם האנרגיות הנכונות לטעמו: "הראש שלנו לא היה פה", אמר להם, "אני לא יודע איפה הוא היה, אבל לא פה ושילמנו על זה".

אי ג'יי רולנד סיכם: "אנחנו לא רוצים להמעיט בחשיבות של הפסדים, אבל חייבים לעבור הלאה, למשחק החשוב בבית ביום רביעי. אנחנו רוצים לשים את עצמנו בסיטואציה של עלייה לשלב הבא. הדבר החיובי הטוב מהמשחק הזה הוא הצ'אנס שאיגור ורפי קיבלו וזה בטוח יעזור לנו בהמשך".

עוד באותו נושא

ליגת העל: עירוני נהריה ניצחה את הפועל ירושלים 67:72

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully