וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני נהריה ניצחה את הפועל ירושלים 67:72

האלופה החטיאה בלי סוף ל-3 (3 מ-19), רשמה יותר איבודים (13) מאסיסטים (8) והפסידה בפעם השנייה ברציפות בליגה. התעוררות מאוחרת של דונטה לא הספיקה. רגע לפני הקרב מול ניז'ני, החבורה של פרנקו בצרות

one

אם ההפסד למכבי ראשון ציון בשבוע שעבר עוד התקבל בהבנה מסוימת, הרי שהמפלה של הפועל ירושלים הערב (ראשון) בנהריה צריכה להוות נורת אזהרה רצינית בפני דני פרנקו. האלופה הפסידה 72:67, ולא פחות חשוב - נראתה רע מאוד פחות או יותר מהפתיחה ועד הסיום. ביכולת הזו, לירושלמים מצפה ערב עגום למדי ביום רביעי, כשיארחו את ניז'ני נובגורוד החזקה למשחק חשוב ביורוקאפ. האלופה סבלה מערב רע מאוד מחוץ לקשת (3 מ-19), רשמה יותר איבודים (13) מאסיסטים (9( ובהיעדרם של יותם הלפרין וליאור אליהו הפצועים בוודאי קיוותה שדונטה סמית' ייתן את התפוקה, אך הכוכב הגדול התעורר רק עמוק בתוך הרבע האחרון, וכנראה שזה לא הספיק. להוציא דקות ספורות שלו ויכולת לא רעה של אי ג'יי רולנד ודיאור פישר, אף אחד לא ממש הופיע בשורות ירושלים.

אבל לא נסיים בלי להחמיא למנצחת, שקטעה רצף של שני הפסדים. גילברט בראון וקמרון קלארק סיימו כקלעים המובילים עם 15 נקודות כל אחד, אך המצטיין של הרבע האחרון היה ניב ברקוביץ', שאמנם קלע תשע נקודות בלבד, אך הוסיף אליהו 4 ריבאונדים, 9 אסיסטים והמון חכמת משחק.

שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים, ליאור אליהו. אדריאן הרבשטיין
עוד הפסד כואב לאלופה/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

רבע 1:

עירוני נהריה פתחה עם מייקל אומה, ניב ברקוביץ', ערן אסנטי, ריצ'רד האוול וקמרון קלארק, בעוד ירושלים העלתה את אי ג'יי רולנד, מאט ג'נינג, רפי מנקו, דונטה סמית' ודיאור פישר. מנקו התחיל את המשחק עם שלוש החטאות, אך פישר פתח היטב וקבע 6:11. נהריה הגיבה בריצת 0:12 בכיכובם של גילברט בראון ואנתוני פישר, וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 11:19.

רבע 2:

רולנד השלים ריצת 0:6 וצימק ל-19:17, בר טימור השלים את המהפך והעלה את קבוצתו ל-22:23. גפני קבע 27:31, אסנטי סיפק כמה דקות טובות וניסה להשאיר את המארחת בתמונה, ירושלים המשיכה להחטיא מחוץ לקשת, ומחצית ראשונה חלשה מאוד הסתיימה ב-29:31 לאלופה, שסיימה אותה עם 0 מ-9 ל-3, 7 איבודים ו4 אסיסטים בלבד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ערן אסנטי שחקן עירוני נהריה (ימין) עם אנתוני פישר. אדריאן הרבשטיין
ניצחון גדול. נהריה חוגגת/אדריאן הרבשטיין

רבע 3:

דונטה סמית' סוף סוף קלע נקודות ראשונות, אך אומה צלף שלשה בצד השני והעלה את נהריה ל-33:35. ג'נינג עצר רצף של עשר החטאות מחוץ לקשת מצד הירושלמים, רולנד המשיך ביכולתו הטובה וקבע 40:44 לאלופה, פישר החל להתחמם והפך את זה ל-41:49, בדרך ל-45:52 עם העליה לרבע המכריע.

רבע 4:

נהריה לא אמרה נואש, וקמרון קלארק וניב ברקוביץ' השלימו ריצה גדולה של 0:10 כדי להשלים מהפך ולהעלות את המארחת ל-55:60, שש דקות לסיום. ג'נינג ורולנד החטיאו, האוול הפך את זה ל-55:62, דונטה סמית' השווה בעצמו ל-62:62, ואז העלה את ירושלים ל-64:65, עם הנקודה העשירית ברציפות שלו, שתי דקות לבאזר. אסנטי החזיר את היתרון לנהריה, גפני איבד, והאוול קבע 65:68 למארחת, 45 שניות לסיום. גילברט בראון חסם את גפני, ברקוביץ' קלע מהקו, ג'נינג החטיא שלשה נוספת, וזה היה סוף הסיפור. נהריה ניצחה 67:72, ופצחה בחגיגות ראויות מאוד.

מייקל אומה שחקן עירוני נהריה מול ג'וש דאנקן שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
צלף מבחוץ. אומה/אדריאן הרבשטיין

סטטיסטיקה

קלעו לעירוני נהריה: גילברט בראון 15 ו-6 ריבאונדים, קמרון קלארק 15, מייקל אומה 12 (1 מ-6 ל-3), ניב ברקוביץ' 9, 4 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, ערן אסנטי 9, ריצ'רד האוול 9 ו-13 ריבאונדים, אנתוני פישר 3. עמית ביר כץ שותף (7 דקות) ולא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: דונטה סמית' 13 (3 מ-7 מהעונשין) ו-6 ריבאונדים, אי ג'יי רולנד 13, 6 ריבאונדים ו-5 איבודים, דיאור פישר 12 ו-9 ריבאונדים, ג'וש דאנקן 9, בר טימור 7, טוני גפני 6, מאט ג'נינג 5 (1 מ-5 ל-3), רפי מנקו 2 (1 מ-6 מהשדה). איגור מאיור שותף (8 דקות) ולא קלע.

קמרון קלארק שחקן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
רבע אחרון גדול שלו. קלארק/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully