וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: ניקו רוזברג ניצח בגרנד פרי הברזילאי והבטיח את הסגנות

הנהג הגרמני של מרצדס ניצח בפעם השנייה ברציפות בסאו פאולו ויסיים את העונה במקום השני בדירוג, אחרי שפתח פער של 31 נקודות מסבסטיאן פטל, מרוץ אחד לתום העונה. המילטון הגיע שני

נהגי פורמולה 1 עם דגל צרפת. רויטרס
נהגי פורמולה 1 כיבדו את זכר הקורבנות בפיגועים בצרפת/רויטרס

ניקו רוזברג הבטיח הערב (ראשון) את המקום השני בדירוג הנהגים של פורמולה 1 בסוף העונה, אחרי שניצח בגרנד פרי הברזילאי, שהוא המרוץ הלפני אחרון ב-2015. הנהג הגרמני של קבוצת מרצדס זינק מהפול פוזישן והצליח להשיג ניצחון שני רצוף במסלול בסאו פאולו (הראשון שעושה זאת מאז חואן פאבלו מונטויה) וחמישי בסבב העונה.

אלוף העולם לואיס המילטון, חברו של רוזברג לקבוצה, מעולם לא ניצח בברזיל בתשעה ניסיונות וגם הפעם חצה שני את קו הסיום. זו הפעם ה-11 מתוך 18 מרוצים שבה צמד נהגי מרצדס חולק את המקומות הראשונים. סבסטיאן פטל סיים שלישי והצטרף לשניים על הפודיום, עליו עלה בפעם ה-79 בקריירה.

ניקו רוזברג נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1. AP
אוהב את המסלול בסאו פאולו. ניקו רוזברג/AP

הניצחון של רוזברג העלה את מאזנו ל-297 נקודות, 31 יותר מפטל שנאבק עמו על תואר סגן אלוף העולם. לעונה נותר רק עוד מרוץ אחד באבו דאבי, וניצחון שווה 25 נקודות, כך שגם הסיפור הזה נסגר והפך את המרוץ האחרון של העונה לחסר חשיבות לחלוטין.

לפני ההזנקה הייתה דקת דומיה לזכר הרוגי הפיגועים בצרפת, כשהנהג הצרפתי רומן גרוז'אן ענד סרט עם צבעי הלאום על זרועו. הוא, אגב, סיים תשיעי והוסיף למאזנו שתי נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רומן גרוז'אן, הנהג הצרפתי של קבוצת לוטוס, פורמולה 1. AP
סרט בצבעי הלאום. רומן גרוז'אן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully