וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי דורון: "אין דבר שאני יותר רוצה מלעלות כקפטנית לאליפות אירופה"

15.11.2015 / 18:12

הקפטנית החדשה של נבחרת ישראל נשמעה אופטימית במסע"ת לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה: "לא בנויות על שחקנית אחת או שתיים". ענבר: "לא פחות טובים מרומניה ובוסניה"

שי דורון שחקנית נבחרת ישראל. מגד גוזני
תמשיך את הקפטניות הקודמות? דורון/מגד גוזני

נבחרת הנשים בכדורסל ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת מוקדמות אליפות אירופה 2017 בסוף השבוע הקרוב. הנבחרת של עדן ענבר תצא בסוף השבוע למשחק חוץ באנקרה נגד נבחרת טורקיה, שנחשבת לחזקה בבית, ותארח ביום רביעי הבא את נבחרת רומניה בהיכל הדרייב אין בתל אביב. הנבחרת הרביעית בבית היא בוסניה. תשע מנצחות הבתים השונים ושש הסגניות הטובות ביותר תעפלנה בסופו של דבר לאליפות אירופה.

מוקדם יותר היום פרסם ענבר סגל בן 14 שחקנים, מתוכן יבחר את ה-12 שיצאו למשחק הקשה באנקרה. הסגל: שי דורון, אופיר בנט, אלישייה קלארק, בר גילינסקי, דניאל רבר, טל לב, ליעד סואץ קרני, נועה גנור, נעמה שפיר, נעמי קולודני, קטיה אברמזון, קטיה לויצקי, שירן צעירי, רוני בן נון.

"באנו לדבר על עלייה לאליפות אירופה, הייתי קפטנית בעבר בכמה מקומות, שום דבר לא משתווה ללהיות קפטנית נבחרת ישראל, ואין דבר שאני רוצה יותר מלעלות לאליפות אירופה", סיפרהה הקפטנית הטרייה שי דורון, "אני מקווה לעשות לפחות חלק מהעבודה שהקפטניות הקודמות עשו".

על היריבות הוסיפה דורון, שסובלת מפציעה שמגבילה אותה: "טורקיה היא בהחלט הנבחרת הטובה בבית, אך לא ניתן לה לנצח בקלות, נבוא לתת את הפייט שלנו. אנחנו חייבות לנצח את הקבוצות שאנחנו יכולות לנצח".

עדן ענבר מאמן נבחרת ישראל. מגד גוזני
יפתיע את טורקיה? ענבר/מגד גוזני

"אלישיה קלארק פעם ראשונה במדים, והיא תוסיף לנו הרבה. הרבה בנות יכנסו לתפקיד חדש, ודווקא השנה יש לנו נבחרת שלא בנויה על שחקנית אחת או שתיים, אלא חמש בנות שיכולות להשפיע על המשחק. אני יודעת עם מי אני משחקת, אני מכירה את רומניה ובוסניה, אין שום סיבה שלא ננצח נבחרות כאלה, נצטרך לעבוד קשה ולהופיע למשחקים. יכולות לתת פייט גם לקבוצה כמו טורקיה. זה אפשרי".

מאמן הנבחרת עדן ענבר הוסיף: "אנחנו מתחילים בטורקיה בחוץ, שזה המשחק הקשה ביותר על הנייר, יש יתרון שזה המשחק הראשון. עשינו הכנה שחורגת מגבולות ההקצאה של פיב"א, הודות למנהלת ואיגוד הכדורסל שבזכותם עשינו מספר אימונים. אם להיות ריאלי, טורקיה החזקה בבית, אנחנו נעשה מאמץ לסיים במקום הראשון, אבל נתחרה עם רומניה ובוסניה שהן נבחרות ברמה שלנו".

"אנחנו לא פחות טובים מרומניה ובוסניה. אנחנו לא יותר טובים מטורקיה, אבל זה ריאלי לסיים במקום השני. העובדה שאנחנו מצעירים את הנבחרת לא באה על חשבון העלייה לאליפות אירופה, אבל צריך לחשוב על הכדורסל של עוד 4 או 6 שנים. המטרה והכוונה שאותן בנות צעירות יהיו הבסיס של הנבחרות הבאות. יש את עדן רוטברג שהיא ילדה בת 17, טל לב, יעל גלילי, דניאל רבר, עדן פורת שהן בגיל נבחרת העתודה ואופיר בנט שאנחנו לא מחשיבים אותה כצעירה אלא כשחקנית שסופרים אותה".

ענבר סיפר על האווירה שמצפה לנבחרת: "טורקיה מקום חמישי באירופה, הם מעצמת כדורסל והן כל היום מדברות על המשחק נגד ישראל, בכל אמצעי התקשורת, מאוד הייתי שמח אם הייתי רואה את הדבר הזה גם בארץ".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
1.	שי דורון שחקנית נבחרת ישראל, עדן ענבר מאמן נבחרת ישראל, אירית מלכה יו"ר אגף הנשים באיגוד הכדורסל. מגד גוזני
מחפשים העפלה. דורון וענבר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully