וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק חתם במכבי תל אביב עד סוף העונה, עם אופציה לעונה נוספת

16.11.2015 / 12:30

הצהובים ישלמו פיצוי לפואנלברדה על התרת חוזהו של המאמן הקרואטי, שעל מועמדותו פורסם בלעדית בוואלה! ספורט: "בטוח שאוכל לעזור למועדון להצליח". אשתקד שימש שחקן העבר (45, 2.13 מ') כעוזר מאמן ריאל מדריד. טבק ינחת בישראל בשלישי ויוצג במסיבת עיתונאים

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על נס ציונה

זהו זה, החל מהיום (שני) זה רשמי: ז'אן טבק הוא מאמנה החדש של מכבי תל אביב. הוא ינחת בישראל מחר ויוצג במסיבת עיתונאים רשמית. כשבוע אחרי פיטוריו של גיא גודס, מצאה קבוצת הפאר את המחליף, ומדובר בשחקן העבר שהדריך בחודשים האחרונים את פואנלברדה. מכבי תשלם לקבוצה הספרדית פיצויים על התרת חוזהו של המאמן, שחתם עד לסיום העונה הנוכחית, עם אופציה לעונה נוספת. הוא יפוצה בעצמו אם יפוטר בסיום העונה הקרובה. על מועמדותו של טבק למכבי תל אביב פורסם בלעדית בוואלה! ספורט.

טבק אמר לאתר הרשמי: "אני מאוד שמח ונלהב להגיע למועדון נהדר כמו מכבי תל אביב. זו הזדמנות גדולה עבורי ואני בטוח שאוכל לעזור למועדון להצליח. כמי שהקדיש את כל חייו לכדורסל, אני יודע בדיוק איזו אימפריה היא מכבי תל אביב. זהו אחד המועדונים המפוארים בכל הזמנים. זהו כבוד עבורי לאמן את הקבוצה ואתן את כל מה שיש לי כדי שמכבי תצליח בכל מישור אפשרי. אני מחכה כבר לאימון הראשון, ובטוח שבעזרת הקהל הנפלא והתמיכה של ההנהלה, הצוות וכמובן השחקנים, נגיע להישגים יפים. שיחקתי נגד מכבי, אימנתי נגד מכבי, ואני גאה לעבור עכשיו לצד הצהוב של המפה".

ז'אן טבק מאמן קרואטי. GettyImages
ברוך הבא. טבק/GettyImages

טבק (45, 2.13 מ'), שנחשב לאחד הסנטרים הגדולים בתולדות הכדורסל האירופי, החל את קריירת הבוגרים שלו ביוגופלסטיקה ספליט, בשורותיה זכה שלוש פעמים ברציפות באליפות אירופה (1989-1991). לאחר מכן המשיך לליבורנו ומילאנו, לפני שפצח בקריירת NBA שעברה ביוסטון, טורונטו, בוסטון ואינדיאנה (1994-2001). עונת השיא שלו בליגה הטובה בעולם היתה 1995/96, אז העמיד ממוצעים של 7.7 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק בטורונטו. לאחר שעזב את ארצות הברית שב לאירופה, ושיחק בריאל מדריד, חובנטוד בדאלונה ומלאגה, לפני שפרש.

ב-2006 הצטרף לצוות המקצועי של ריאל מדריד ולאחר מכן הפך לעוזר מאמן בסביליה, לפני שמונה בנובמבר 2012 למאמנה הראשי של קאחה לבוראל, אותה הצעיד לרצף בן 17 ניצחונות שהסתיים ברבע גמר הפלייאוף הספרדי. משם שב טבק למשרת עוזר המאמן בריאל מדריד, וסייע למועדון לזכות ביורוליג אשתקד, ובקיץ החולף חתם בפואנלברדה.

איך הגיבו ברשת להחתמת טבק?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully