וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארמר במקום רוצ'סטי בסגל מכבי תל אביב לקראת ראשון לציון

15.11.2015 / 16:11

הצהובים ערכו שינוי אחד בסגל לקראת המשחק הקשה בעיר היין (ב', 21:05, ערוץ 1) - רנדל ולנדסברג ימשיכו לא להתלבש. הכתומים אופטימיים, בן שימול: "רוצים להמשיך את המומנטום"

one

המחזור השביעי בליגת העל יימשך מחר (שני) במשחק המרכזי בו תארח מכבי ראשון לציון את מכבי תל אביב (21:05, ערוץ 1, שופטים: ספי שמש, דן ילון וניר קרן). שתי הקבוצות נפגשו 63 פעמים בכל הזמנים בליגה הסדירה כשהמאזן עומד על 8:55 לזכות מכבי תל אביב. בראשון לציון המאזן עומדת על 6:29 לטובת הצהובים, אך דווקא במשחק האחרון בין הקבוצות ניצחה ראשון לציון 85:105, רגע לפני שהקבוצה של גיא גודס יצאה לסדרת ההצלבה אשתקד נגד פנרבחצ'ה/אולקר.

ראשון לציון מגיעה למשחק לאחר שני ניצחונות גדולים - הראשון בשבת שעברה על הפועל ירושלים שהעלו אותה באופן זמני למקום הראשון בטבלה, והשני על אקדמיק סופיה בחוץ במסגרת היורופקאפ, שקידם אותם מאוד במאבק על השגת הכרטיס לשלב הבא במפעל. הקבוצה של שרון דרוקר נהנתה ממספר ימי מנוחה נוספים בזכות ההחלטה של מנהלת הליגה לדחות את משחקם מהמחזור השישי נגד הפועל חולון בחוץ לסוף דצמבר, והיא מגיעה טרייה יותר מיריבתה. מי שנמצאים בכושר מצוין הם שלושת הזרים - דריל מונרו, שזכה שלוש פעמים כבר בתואר שחקן המחזור, כריס רייט, שהצטיין בניצחון בסופיה, ומארק ליונס. בקבוצה יודעים שהם מגיעים במומנטום טוב יותר מהיריבה העדיפה שמולם, וניצחון שלהם לא ייחשב להפתעה.

אבי בן שימול שחקן מכבי ראשון לציון עם כריס רייט. ברני ארדוב
"משחקים מול מכבי תל אביב תמיד מאתגרים". אבי שימול/ברני ארדוב

"משחקים מול מכבי תל אביב תמיד מאתגרים", אמר שחקן הקבוצה אבי בן שימול, "אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום שלנו וליצור רצף של ניצחונות. נבוא לתת את המקסימום ולעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו על מנת לצאת עם ניצחון".

מנגד במכבי תל אביב עצרו אמש רצף של ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות עם ניצחון על עירוני נס ציונה שהעלה אותם לפחות ל-24 שעות למקום הראשון בטבלה. במכבי היו מרוצים מאוד מהיכולת שהפגין הסנטר ארינזה אונואקו, ששלט מתחת לסלים וקלע 17 נקודות, יותר ממה שקלע בכל משחקיו בצהוב עד כה.

במקביל צפויים במועדון להודיע על מינויו של ז'אן טבק למאמן הקבוצה, לאחר שהקרואטי יסיים להדריך את קבוצתו פואנלברדה במשחק הליגה שלה היום בסן סבסטיאן. בקבוצה ערכו שינוי אחד בסגל כשטיילור רוצ'סטי לא נרשם להתמודדות, וג'ורדן פארמר יחליפו. בריאן רנדל וסילבן לנדסברג ימשיכו לקבל מנוחה. מי שיעמוד על הקווים גם מחר הוא אבי אבן, שינסה להמנה מהפסד שיצור פער של שני משחקים בין קבוצתו לראשון לציון והפועל ירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully