וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי שעריים: ניר קלינגר מונה למנהל המקצועי בחוזה לשלוש שנים

15.11.2015 / 15:38

הקבוצה מליגה א' מינתה היום באופן רשמי את קלינגר, שלא אימן מאז עזב את אשדוד בתום עונה שעברה. הבעלים אלדד פרי: "החתמנו איש מקצוע מצוין, רוצים לחזור לצמרת הכדורגל הישראלי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכוונים גבוה. ניר קלינגר ואלדד פרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניר קלינגר מצא תפקיד חדש. מכבי שעריים, המועדון מליגה א' דרום אשר בבעלותו של אלדד פרי, החליט ללכת על הקונספט של מנהל מקצועי ומינה את מאמן מ.ס. אשדוד בעונה שעברה.
לאחרונה מונה עידן בר און למאמן, ויחד עם השחקנים בעלי השם שהגיעו לקבוצה, כגון סלים טועמה ושי אבוטבול, המחשבה היא להמשיך להתקדם.

אלדד פרי אמר על המינוי: "אנו רואים חשיבות מכרעת לתפקיד המנהל הספורטיבי לקבוצה שבונה את עתידה מהיסוד. אנו מצויים בתחילת מהלך של בניית תשתית למחלקת נוער מפוארת ולקבוצה בוגרת שתשתלב בצמרת הכדורגל הישראלי ותייצג את העיר רחובות ואזור השפלה כולו. החתמנו איש מקצוע מצוין, שלקח אליפות כמאמן והוביל קבוצה לליגת האלופות. בחרנו להיקשר בחוזה ארוך טווח עם ניר, והמטרה היא לעלות לליגת העל עוד בתוך תקופת החוזה - שלוש שנים".

קלינגר עצמו אמר: "התרשדמתי מההשקעה בתכניות לעתיד ומהקהל המסור של הקבוצה. אני שמח מאוד ומגיע לתפקיד עם מוטיבציה גבוהה ורצון להצליח. אני בטוח שביחד עם הצוות הקיים נעמוד במטרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully