וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אודום לא מזהה קרובי משפחה, קיים חשש לנזק מוחי בלתי הפיך"

בתקשורת האמריקאית מדווחים שמצבו של כדורסלן העבר לא טוב ושהרופאים בבית החולים חוששים. בשבועיים האחרונים נרשם שיפור קטן מאוד בהליך השיקומי והוא עדיין לא מצליח לחבר משפטים

AP
כדורסלן העבר, למאר אודום. AP
דיווחים לא מעודדים. אודום/AP

למאר אודום אמנם יצא מזמן מסכנת חיים בעקבות ההתמוטטות שלו בבית בושת בלאס וגאס בחודש שעבר, אבל מצבו קשה ומסובך ובכמה כלי תקשורת בארה"ב מספרים שהוא לא מזהה כמה מחבריו הקרובים ובני משפחתו.

ב-TMZ כתבו שאודום ביצע התקדמות מועטה מאוד בשבועיים האחרונים ושהוא משמיע מדי פעם מילים ספורדיות, אבל מתקשה לחבר משפטים מלאים. הוא לא זיהה בני משפחה קרובים שהגיעו לבקר אותו בבית החולים והרופאים חוששים שהוא סובל מנזק מוחי בלתי הפיך.

קלואי קרדשיאן, ששוהה לצדו של למאר והשהתה את הליכי הגירושין הארוכים של השניים, סיפרה לפני כמה ימים שכדורסלן העבר עובר טיפולים שיסייעו לו ללכת בעצמו. בתכנית האירוח של אלן דג'נרס היא סיפרה שהוא מבין כשמדברים איתו ומסבירים לו על מצבו, אבל לא יודע איך הוא הגיע למצב הזה. ב-Us Weekley סיפרו שהוא סובל מתנודות קיצוניות במצבי הרוח. מומחים הסבירו שזו תגובה טבעית של אנשים שעברו שבץ מוחי.

כדורסלן העבר בן ה-36 נמצא מחוסר הכרה בבית בושת בלאס וגאס ב-13 באוקטובר, אחרי שעל פי עדויות הוא "חגג" במלך שלושה ימים תמימים בהם השתמש בקוקאין ונטל גלולות ויאגרה. הוא אושפז בבית חולים בלאס וגאס ולאחר מכן הועבר לבית חולים בלוס אנג'לס. קלואי קרדשיאן ששוהה לצדו זמן רב, החליטה להשהות בינתיים את הליך הגירושין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully