וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור: "אשמח להגיע לפאלרמו בינואר, זהבי סיפר לי רק דברים טובים"

חלוץ גראסהופרס התראיין באיטליה בנוגע למעבר אפשרי בחלון ההעברות הקרוב: "מחמיא לי שפאלרמו רוצה אותי, הייתי קרוב מאוד למעבר בקיץ. פאולו סוזה? אני ממש לא מופתע מהצלחתו"

ערן זהבי שחקן פאלרמו באימון. Tullio M. Puglia, GettyImages
"אמר לי רק דברים טובים". זהבי במדי פאלרמו/GettyImages, Tullio M. Puglia

מונס דאבור היה קרוב מאוד לפאלרמו בקיץ האחרון, אך בסופו של דבר נשאר בגראסהופרס, החלטה שהתבררה כמצוינת. ב-15 מחזורי ליגה כבש החלוץ עשרה שערים (מוליך את הליגה) ובישל 11 שערים נוספים (גם כן ראשון בליגה) וכעת נראה שלפאלרמו יש תחרות על שירותיו של החלוץ, כשעל פי המנהל הספורטיבי של גראסהופרס, מנואל הובר, החלוץ יימכר כבר בחלון ההעברות של חודש ינואר.

בינתיים, העניק דאבור ראיון לאתר האיטלקי, "Calciomercato.it", ודיבר על ינואר, על האפשרות שיגיע לפאלרמו ועל הקיץ האחרון וההעברה שהשתבשה.

"מחמיא לי שפאלרמו רוצה שאחזק את ההתקפה שלה", אמר דאבור בראיון. "זה משמח אותי. כבר כמה שנים שאני חושב להגיע לקבוצה גדולה, ומועדון כל כך גדול בסרייה A שרוצה אותך גורם לי לאושר רב. פאלרמו היא קבוצה נהדרת עם פוטנציאל גדול. אשמח להגיע אם היא תגיש לגראסהופרס הצעה רשמית עליי".

פאולו סוזה מאמן פיורנטינה. AP
"אחד המאמנים הכי טובים שראיתי". סוזה/AP

"הייתי קרוב מאוד לפאלרמו בקיץ האחרון", הוסיף החלוץ. "שתי הקבוצות לא הצליחו להגיע להסדר ביניהן ולכן העסקה נפלה. שוחחתי עם ערן זהבי על פאלרמו. הוא שיחק בקבוצה בעבר. למרות שזהבי לא שיחק יותר מדי במדי הקבוצה, היו לו רק מילים טובות להגיד על המועדון ועל העיר".

לסיום, נשאל דאבור על פאולו סוזה וההצלחה שלו בפיורנטינה. "אני ממש לא מופתע. הוא אחד המאמנים הכי טובים שראיתי. היה תענוג לעבוד איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully