וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאמס רודריגס דורש ששכרו יושווה לזה של גארת' בייל וסרחיו ראמוס

על פי דיווח ב"אס", קשר ריאל מדריד נמצא כעת במדרגת המרוויחים השלישית, שכוללת בין היתר את מודריץ' וקרוס. אם ייענה בחיוב ויעלה למדרגה השנייה, הוא ירוויח 10 מיליון יורו לעונה

אימג'בנק GettyImages

על פי דיווח ב"אס" הספרדי, חאמס רודריגס דורש מריאל מדריד לפתוח את חוזהו ולהעניק לו העלאה משמעותית בשכר. הכוכב הקולומביאני רוצה שהמשכורת שלו תושווה לזו של סרחיו ראמוס וגארת' בייל - כ-10 מיליון יורו לעונה - פחות רק מכריסטיאנו רונאלדו.

חאמס שנרכש בקיץ שעבר ממונאקו תמורת כ-80 מיליון יורו, נמצא במדרגה השלישית של מקבלי השכר בקבוצה מבירת ספרד. חברים בה גם שחקנים כמו לוקה מודריץ', פפה, טוני קרוס, מרסלו ורפאל וראן, וכל אלו מרוויחים סכומים שנעים בין 4.5 מיליון יורו ל-6 מיליון יורו.

הקולומביאני בן ה-24 התאקלם היטב במדריד, כבש 20 שערים ב-49 משחקים בכל המסגרות והפך לשחקן חשוב בסגל הלבן. הוא חתום על חוזה עד קיץ 2020. ב"אס" הסבירו שהדרישה שלו לא הוצבה בגדר אולטימטום, אבל נציגיו רוצים ששכרו יושווה לזה של בייל וראמוס ומסבירים שכך הוא יהיה מותאם גם לכסף הגדול ששולם עליו.

עוד בריאל מדריד: סוכנו של אלברו מוראטה, ארנסטו ברונזטי, טוען שהבלאנקוס שוקלים ברצינות להחזיר אותו לסנטיאגו ברנבאו. "מדריד מתכוונת להגיש עליו הצעה והשאלה היא רק מה אלברו ירצה", אמר הסוכן. ריאל מכרה את מוראטה ליובנטוס תמורת 22 מיליון יורו ב-2014, אבל עיגנה בחוזה בין הקבוצות סעיף קנייה בחזרה. אם היא תרצה לרכוש את החלוץ בקיץ הקרוב, היא תצטרך לשלם ליובה 35 מיליון יורו. לאיטלקים אגב, לא תהיה זכות סירוב.

חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
התאקלם מצוין בבירת ספרד. חאמס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully