וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוואן: "לאשדוד מאזן לא טוב בשנים האחרונות ובאתי לשנות את זה"

15.11.2015 / 9:00

הגארד הפציץ 30 נקודות בניצחון על הפועל תל אביב והצהיר: "אנחנו יכולים להגיע לצמרת". האדומים לא אהבו את השיפוט, אמיתי: "על כל דבר שרקו פאול". נס ציונה: טל דן ייעדר שבועיים

one

מכבי אשדוד

מכבי אשדוד/באר טוביה רשמה אמש (שבת) את ניצחונה השלישי ברציפות לאחר שגברה בביתה 86:91 על הפועל תל אביב והעלתה את מאזנה לשלושה ניצחונות ושלושה הפסדים. הקבוצה של צביקה שרף נראתה פחות טוב במחצית הראשונה, אבל נעזרה ברבע שני נדיר של אייזיאה סוואן שצלף בו 17 נקודות, ונשארה בתמונה. במחצית השנייה דקות גדולות של צ'ארלס תומאס עזרו לצהובים להבטיח את הניצחון.
"
אנחנו קבוצה שונה, אני לא יודע מה המאזן אומר אחרי שמנצחים את מכבי תל אביב, אנחנו פשוט באים לנצח משחקים, אין מה להוסיף מעבר לזה", אמר סוואן, שסיים את המשחק עם 30 נקודות, "נעשה כל מה שצריך כדי לנצח משחקים. לאשדוד לא היה מאזן טוב בשנים האחרונות, ובאתי לשנות את זה. לא רק אני, אלא גם החברים שלי לקבוצה. הם מחפשים אותי ואני מחפש אותם, אנחנו עושים כל מה שצריך כדי לנצח".

באשדוד שמחו לקבל מחדש את הקפטן יהוא אורלנד שחזר מפציעה ארוכה וזכה לתשואות מהקהל. שביעות רצון גדולה נרשמה גם מאור סולומון, שהמשיך במגמת ההתקדמות וסיים עם 11 נקודות, 10 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. ביום שלישי תפגוש הקבוצה בחוץ את עירוני נס ציונה למשחק שיכול להעלות אותה לצמרת, "השמיים הם הגבול עבורנו, כל עוד נמשיך לנצח, כל עוד נמשיך להאמין, כל עוד נמשיך לבטוח אחד בשני, אנחנו יכולים להגיע לצמרת של הליגה", סיכם סוואן.

seperator

הפועל תל אביב

בהפועל תל אביב באו בטענות לצוות השיפוט אחרי שג'ף אלן, מתן נאור ורוברט רותבארט יצאו בחמש עבירות. "היינו די קצרים, הייתה בעיית עבירות, רוברט, מתן וג'ף יצאו ואנחנו עוד בלי רביב לימונד הפצוע", סיכם גיל אמיתי, "שיחקנו בהרכבים שאנחנו לא רגילים. יש הפסדים שהייתי מרגיש יותר רע אחריהם, אבל אתמול עשינו הכול. שומרים על שחקנים טובים כמו סוואן וגארט ואי אפשר להגיע למצב שכל דבר קטן זה עבירה, זה חלק מהמשחק".

הקבוצה קיבלה 51 נקודות משותפות מכריס אוונס וטיילור באטל, אך מעט מדי משאר השחקנים. אלן, שעשה את חמש העבירות שלו בשמונה דקות משחק בלבד – שלוש מהן בהתקפה - עלול להיחתך ובהפועל עשויים להביא לו מחליף בתקופה הקרובה. "העונה ארוכה, יש עוד 27 משחקים", הוסיף אמיתי, "עשינו שינויים ואנחנו מנסים לתפוס את הקצב שלנו. היינו טובים במחצית הראשונה, ובאיזשהו מקום זה השתנה, גם באשמתנו וגם בגלל ששיחקנו בהרכבים שקשה לשחק איתם".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

עירוני נס ציונה

עירוני נס ציונה נצמדה אמש שוב לתחתית של ליגת העל, אחרי שהפסידה אמש 89:74 למכבי תל אביב ביד אליהו. הכתומים הופיעו למשחק ללא יובל נעימי שסובל ממתיחה במפשעה, ונמצא בספק גם למשחק החשוב נגד אשדוד ביום שלישי, ואיבדו במהלכו את טל דן שקיבל מכה בפניו מארינזה אונואקו. דן נלקח לבית החולים איכילוב שם עבר סדרה של בדיקות בסיומן נקבע כי הוא סובל משבר בארובת העין ומזעזוע מוח קל. השחקן ייעדר לפחות שבועיים מפעילות עד שהשבר יתאחה, ובינתיים המאמן נדב זילברשטיין יצטרך להסתדר עם סגל ישראלי קצר ביותר.

"אני רוצה לאחל לטל החלמה מהירה, הוא ספג מכה בראש ואני מקווה שהכול יהיה בסדר איתו", אמר בסיום המשחק טל קרפלס, "יובל היה מאוד חסר לנו היום, היינו חסרים את שני הישראלים הבכירים שלנו, יש לנו קבוצה ארוכה שכל אחד היה צריך למלא את החסר, אבל היו דקות שלא היינו מרוכזים לצד דקות טובות והפסדנו. אני חושב שהמשחק היה תלוי בנו ואם היינו מרוכזים במשך 40 דקות היינו יכולים לנצח. מכבי קבוצה מצוינת, אבל בתקופה לא טובה ואי אפשר לדעת מה היה קורה אם היינו מרוכזים יותר".

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
בלי שני הישראלים הבולטים. זילברשטיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully