וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "מי שיש לו אחוזים כמו של סוואן, למה שלא יזרוק?"

14.11.2015 / 23:38

מכבי אשדוד ניצחה את הפועל תל אביב אחרי הצגה של סוואן. שרף: "האחוזים שלו השתפרו העונה ואני נותן לו לזרוק". שרון אברהמי: "כדי לנצח היינו צריכים לשמור יותר טוב"

one

מכבי אשדוד ציינה הערב (שבת) ניצחון שלישי ברציפות, הפעם 86:91 על הפועל תל אביב במשחק ביתי בהיכל הקריה הביתי שלה. הצהובים שמו מאחור פתיחת עונה של 3:0, התגברו על פתיחת משחק לא טובה ונראים טוב.

צביקה שרף נשאל על פתיחת העונה שנשכחה וגם על אייזיאה סוואן שקלע הערב 30 נקודות ב-6 מ-10 מחוץ לקשת. "ה-3:0 היה 3:0. הייתה פשלה אחת נגד נהריה ולקחתי אותה על עצמי", אמר שרף, "היו תירוצים שלא צריך להשתמש בהם. השחקנים לומדים לשחק אחד עם השני. מי שיבוא לראות אותנו מתאמנים ועובדים כל יום.... מי שיראה את אייזיאה סואן שנשאר בסוף כל אימון לזרוק עוד 70-100 זריקות. אני נותן לסוואן לזרוק, שנינו שמנו לעצמנו מטרה השנה. בעונה שעברה הוא היה עם 39 אחוז לשלוש, אבל עד הערב הוא היה עם 48 אחוז. מי שיש לו אחוז כזה, למה שלא יזרוק?".

שרף התייחס גם לאור סולומון, שסיים את המשחק עם דאבל-דאבל של 11 נקודות ו-10 ריבאונדים: "אור הוא פרויקט שלי. אני חושב שהכדורסל הישראלי קצת הזניח אותו ואני מקווה שבעוד שבוע-שבועיים-שלושה הוא יתחיל לקלוע יותר משלוש ויעשה עוד דברים. לאט, בסבלנות, היינו צריכים קודם כל להחזיר לו את הביטחון והאמונה. הנה שחקן ישראלי צעיר, כולם אמרו, 'מה, נלך לצביקה לעבוד קשה?'. אבל מי שרוצה לעבוד קשה ולהתקדם, שיבוא לפה".

מאמן הפועל תל אביב, שרון אברהמי: "ארבעה שחקנים שלנו יצאו בחמש עבירות. זה לא תירוץ, אבל שיחקנו עם שחקנים שחלקם היו על המגרש 40 דקות. שיחקנו נגד קבוצה טובה וכדי לנצח היינו צריכים לשמור קצת יותר טוב. אנחנו משחקים אגרסיבי, אני מקווה שייתנו לנו לשחק אגרסיבי, שרקו לנו לדעתי 10 עבירות תוקף, אבל אנחנו לא מסתכלים על השופטים או על הפציעה של רביב לימונד. עשינו כמה טעוית ברבע האחרון, בעיקר בהתקפה, ובגלל זה הפסדנו. ביום שנספוג 91 נקודות, רוב הסיכוי שנפסיד".

צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
"מי שרוצה לעבוד קשה ולהתקדם, שיבוא לפה". שרף/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully