וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הערכות שפציעתו של פרדראג ראיקוביץ' אינה חמורה

14.11.2015 / 19:27

שוער נבחרת סרביה הצעירה, שנפצע בברכו במהלך אימון, עשוי לשחק מול סלובניה כבר ביום שלישי למרות שחששו מפציעה קשה יותר. שחקני הצהובים יצאו לשלושה ימי מנוחה מלאים

one

במכבי תל אביב מעריכים שהפציעה בברכו של פרדראג ראיקוביץ' אינה כל כך חמורה וייתכן כי השוער יוכל ליטול חלק במשחקה של הנבחרת הצעירה של סרביה מול סלובניה ביום שלישי.

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מצבו טוב ממה שחששו. ראיקוביץ'/ברני ארדוב

במכבי תל אביב שוחחו עם ראיקוביץ' אתמול. השוער עדכן כי נפצע כאשר בעט בכדור במהלך אימון ורגלו נתקעה בכר הדשא. רופא הנבחרת הצעירה של סרביה עוד ניסה להכשיר את השוער הצעיר למשחק אתמול מול איטליה, אך לבסוף הוחלט כי הוא ינוח ולא יסכן את עצמו עוד יותר. במכבי לא ביקשו שראיקוביץ' יחזור בבהילות לארץ. במועדון מאמינים שהצוות הרפואי של הנבחרת לא יסכן את השוער, מה עוד שהשוער עצמו סיפר כי הוא מרגיש יותר טוב.

בכל מקרה אמור ראיקוביץ' לשוב לארץ ביום רביעי, אז גם ייבדק על ידי הצוות הרפואי של המועדון. במכבי נכנסו הבוקר לשלושה ימי מנוחה מלאים ויחזרו להתאמן רק ביום שלישי. במועדון בטוחים שהפגרה הנוכחית תרענן את השחקנים, שחלקם יצאו לכמה ימי חופשה בחו"ל. גם סלבישה יוקאנוביץ' טס להתאוורר קצת בביתו שבמדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully