וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמניה מאטיץ' נגד חבריו בנבחרת סרביה: "הגישה בלתי מתקבלת על הדעת"

קשר צ'לסי איים לפרוש מהנבחרת בעקבות התבוסה 4:1 לצ'כיה ותקף: "מעניין אותי אם גם בקבוצות שלהם הם מציגים את אותו מוסר עבודה ירוד". המאמן והמנהל המקצועי צפויים להתפטר

נמניה מאטיץ' שחקן נבחרת סרביה (למעלה). GettyImages
עצבני. נמניה מאטיץ'/GettyImages

אל הכישלון המחפיר של נבחרת סרביה במוקדמות היורו, התווספה אמש (שישי) תבוסה 4:1 לצ'כיה במשחק ידידות באוסטרבה, שעשויה להתגלות כקש ששבר את גב הגמל מבחינת קשר הנבחרת נמניה מאטיץ'.

שחקנה של צ'לסי, שחווה עונה לא נעימה גם בקבוצה, הביע את תסכולו לאחר המשחק בפני הכתבים כשאמר: "אני תמיד מנסה להוות דוגמה, אבל יש אנשים שלא רוצים לראות את זה. הגישה של חלק מהשחקנים פה היא בלתי מתקבלת על הדעת. לא רק על המגרש, אלא גם מחוצה לו. זה היה ברור מהרגע שהתכנסנו ביום שני".

מאטיץ' המשיך: "אמרתי למאמן רדובאן צ'ורצ'יץ' שאין טעם שאמשיך בנבחרת אם כך הדברים מתנהלים. באמת מעניין אותי לדעת אם חבריי לנבחרת מציגים את אותו מוסר עבודה ירוד גם במועדונים שלהם".

סאבו מילוסביץ', שחקן העבר של הנבחרת וכיום המנהל המקצועי שלה, הודה כי הוא עשוי לסיים את תפקידו ואמר: "אם קוראים בין השורות את ההצהרות של צ'ורצ'יץ', אפשר להבין שהוא בדרך להתפטר, ואני איתו באותה הסירה. ביקשתי מהשחקנים תמיכה וסבלנות בשמונת החודשים האחרונים, אבל חוסר המחויבות שלהם פשוט בלתי ניתן להגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully