וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: רוג'ר פדרר ניצח 4:6, 2:6 את תומאש ברדיך

המדורג שלישי בעולם פתח חלש ונשבר במשחקון הראשון, אבל חזר והשלים את הניצחון מול הצ'כי בשעה ועוד תשע דקות. עוד בבית: נובאק דג'וקוביץ' הביס 1:6, 1:6 את קיי נישיקורי

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
פתח לאט, אבל התאושש ועשה את שלו. פדרר/רויטרס

בית סטן סמית' בטורניר גמר סבב ה-ATP בלונדון נפתח הערב, כשנובאק דג'וקוביץ' (1) טאטא את קיי נישיקורי (8) עם 1:6, 1:6 מוחץ. רוג'ר פדרר (3) גם עשה את שלו עם 4:6, 2:6 מול תומאש ברדיך (6) במשחק המאוחר.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
דורסני מתמיד. דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' (1, סרביה) - קיי נישיקורי (8, יפן) 1:6, 1:6

איזו שנה חלומית עוברת על המדורג מספר אחת בעולם, שרק משחק אחד הפריד בינו לבין זכייה בכל ארבעת תארי הגרנד סלאם. המדורג ראשון המשיך במומנטום הערב כשניצח בפעם הרביעית ברציפות את יריבו היפני, ועשה זאת בצורה מרשימה מאוד, אחרי שעה וחמש דקות בלבד. דג'וקוביץ' ניצל שתיים מחמש אפשרויות השבירה שלו במערכה הראשונה, לא איבד כמעט אף נקודה על הסרב, ובסט השני ניצל שלוש מארבע אפשרויות השבירה שלו כדי לסגור עניין. היה זה ניצחונו ה-15 ברציפות של הסרבי בטורניר גמר הסבב - שיא ב-45 שנות הטורניר היוקרתי - ו-23 ברציפות בסבב ה-ATP השנה.

רוג'ר פדרר (3, שוויץ) - תומאש ברדיך (6, צ'כיה) 4:6, 2:6

השוויצרי פתח את הטורניר בצורה מוצלחת כשהוא מנצח 4:6, 2:6 את תומאש ברדיך ולא שומט מערכה, מה שנותן לו מקדמה לקראת המשך המשחקים בשלב הבתים בהם גם המערכות נחשבות.

השוויצרי פתח לא טוב את המשחק וזכה בנקודה אחת בלבד בשני המשחקונים הראשונים כשהוא נשבר בשני בדרך לפיגור 2:0. למרות זאת, הוא התאושש מהר מההלם שאחז בו ושבר כדי לאזן ל-2:2. פדרר כמעט הצליח להשיג שבירה נוספת במשחקון החמישי, אבל ברדיך הציל שתי נקודות שבירה ועלה ל-2:3. בסופו של דבר השבירה המיוחלת של פדרר הגיעה במשחקון התשיעי והוא עלה ל-4:5 בדרך ל-4:6 במערכה כולה. העניינים הלכו בצורה הרבה חלקה עבור שיאן הזכיות בתארי גרנד סלאם במערכה השנייה. הוא פתח עם שבירה במשחקון השני והוסיף אליה עוד אחת כדי לברוח ל-0:4 מהיר. משם לברדיך כבר לא הייתה דרך חזרה.

עדכון ראשון: 17:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully