וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הפועל ירושלים מגיעה לעין שרה

14.11.2015 / 16:11

ללא ליאור אליהו, ועם יותם הלפרין וג'וש דאנקן בספק, תנסה האלופה לגבור על עירוני נהריה (19:35, ספורט 5) בחוץ, מקום בו ניצחו רק ארבע פעמים בעבר

המחזור השביעי בליגת העל יפתח כבר מחר (ראשון) במשחק בו תארח עירוני נהריה את הפועל ירושלים (19:35, שידור ישיר בספורט5, שופטים: יערי רייניש, ליאור בייניש וגיא סימאני). שתי הקבוצות נפגשו 26 פעמים עד עתה בעונה הסדירה כשהמאזן ביניהן עומד על 11:15 לטובת ירושלים. ב-14 משחקים שנערכו בעין שרה, ניצחה ירושלים רק 4 פעמים, כשמנגד השיגה נהריה ניצחון חוץ אחד בתולדותיה בירושלים, בעונה שעברה. העונה האחרונה בה ירושלים הצליחה לגבור על נהריה בכל המפגשים ביניהן הייתה עונת 2005/6, ומאז נהריה הצליחה לנצח לפחות פעם אחת בכל עונה.

דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים (אמצע) מול עירוני נס ציונה. נועם מושקוביץ
דונטה סמית' ושחקני ירושלים רוצים לחזור לנצח/נועם מושקוביץ

עירוני נהריה מגיעה למשחק לאחר שביום חמישי הפסידה לבני הרצליה בחוץ וכעת מאזנה עומד על שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים. הקבוצה של אריק אלפסי, שהפתיעה מתחילת העונה שתי קבוצות שנחשבות חזקות ממנה - הפועל אילת והפועל תל אביב, הפסידה במהלך השבוע שעבר לשתי קבוצות שאמורות להלחם עמה בתחתית - מכבי קרית גת ובני הרצליה, אך היא עדיין נמצאת במצב טוב מאוד ביחס לציפיות בתחילת העונה. בנהריה יודעים שהמפתח העיקרי לניצחון הם האחוזים ל-2 נקודות - כשבניצחונות קולעת הקבוצה ב-55.6 אחוזים ובהפסדים יורדת ל-45 אחוזים בלבד. מי שחלה אצלו ירידה מסוימת ביכולת בשבועות האחרונים הוא ריצ'ארד האוול, שפתח את העונה עם 16 נקודות ו-16 ריבאונדים בממוצע בשלושת המחזורים הראשונים, וירד ל-12.6 נקודות ו-6 ריבאונדים בשלושת המחזורים האחרונים.

הפועל ירושלים מגיעה למשחק בעין שרה חבולה אך עם ניצחון חשוב באירופה על קראסני אוקטיבר וולגוגרד שהשאיר אותה עם סיכוי מצוין לעלות לשלב הבתים השני ביורוקאפ. האדומים, שהפסידו את משחק הליגה האחרון שלהם למכבי ראשון לציון, יופיעו למשחק ללא ליאור אליהו שפצוע באצבע, ועם יותם הלפרין (פגיעת צוואר) וג'וש דאנקן (פגיעה בפניו) בספק. אם השניים לא ישחקו, הסגל הבכיר של דני פרנקו יעמוד על שבעה שחקנים בלבד - ארבעה זרים ושלושה ישראלים - בר טימור, דיאור פישר ורפי מנקו, כשבמצב הזה גם איגור מאיור צפוי לקבל דקות והזדמנות. לירושלים יש משחק חסר בשל העובדה שמשחק אמצע השבוע שלה נגד מכבי חיפה נדחה לתחילת חודש דצמבר, ורק לאחר השלמתו ידעו אם חזרו למקום הראשון אותו איבדו, או לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully