וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אני קורא על מועמדים ל-MVP, אבל אין גדול כמו לברון"

מאמן קליבלנד שוב הילל את הכוכב שלו, ששיתק את כרמלו והוליך את הקאבס לניצחון שמיני רצוף. ג'יי אר סמית': "לברון אוהב את האתגרים הללו". בתקשורת תוהים האם ג'יימס לא עושה יותר מדי

AP

בווידאו: דיוויד בלאט משבח את לברון אחרי הניצחון על הניקס

קליבלנד חגגה הלילה (בין שישי לשבת) את ניצחונה השמיני ברציפות, כשגברה על ניו יורק 84:90 במדיסון סקוור גארדן, והשוותה את פתיחת העונה הטובה בתולדותיה (1:8). לברון ג'יימס (31 נקודות) ומו וויליאמס (20 נקודות) הצטיינו, קווין לאב היה שקט עם שבע בלבד באחוזים רעים (2 מ-10). מחר תפגוש קבוצתו של דיוויד בלאט את מילווקי.

seperator

המספרים

* קליבלנד ניצחה על אף ערב חלש מאוד מחוץ לקשת - 6 מ-28 (21%), מהשדה (33 מ-78, 42.3%) ומהעונשין (18 מ-31, 58.1%).

* הניצחון הושג בעיקר בזכות רבע אחרון של 12:24, וריצת 2:12 בסיום.

* מו וויליאמס קלע את שש הנקודות האחרונות של הקאבס.

* כרמלו אנתוני קלע 22 מ-26 הנקודות שלו במחצית הראשונה. במחצית השנייה קלע של שדה אחד בלבד, וסיים עם 1 מ-9.

seperator

התגובות

דיוויד בלאט השתמש באנלוגיית בייסבול בסיום: "יש משחקים שאתה צריך לנצח ללא ההגשה המהירה שלך, וזה היה אחד מהמשחקים הללו שלחלק ההגנתי היתה משמעות מכרעת. היינו צריכים להחליט אל מי ללכת בסוף, וכמובן שבזכות האיכויות של לברון הלכנו אליו, והוא השתמש בזה שההגנה התמקדה בו כדי ליצור הזדמנויות עבורו ועבור מו. אני חושב שהחזקנו את הניקס על 31 נקודות במחצית השנייה, אחרי שבמחצית הראשונה לא שמרנו כמו שצריך. לברון עשה עבודה מדהימה על כרמלו, שהוא שחקן אדיר, והצלחנו לנצח משחק קשה מאוד".

בלאט המשיך להחמיא לכוכב שלו ואמר: "לברון שחקן כל כך בוגר, הוא יודע מה הוא צריך לעשות ומתי צריך לעשות, וגם החבר'ה האחרים יודעים לקחת ממנו אחריות ולהשאיר לו אנרגיה. הוא השחקן הטוב ביותר במשחק. אני קורא כל הזמן על מועמדים ל-MVP, אבל אין שחקן טוב ממנו. הוא יודע מה לעשות, והוא משחק כדי לנצח. זה הדבר הכי חשוב איתו".

לברון ג'יימס אמר על הסיום המצוין של קבוצתו: "יש משחקים שמכריעים את עצמם, ואתה צריך לשמור ברמה גבוהה ולקלוע זריקות, וזה בדיוק מה שעשינו. כשאני על הפרקט אעשה מה שאני עושה. אשמור את השחקן הטוב ביותר בקבוצה היריבה לפעמים, אקפוץ על כדורים אבודים ואוציא המון אנרגיה, זה מי שאני ולא אפסיק רק בגלל שחוויתי הרבה דברים והגעתי לגמרים".

גיבור הערב מו וויליאמס שהשכיח פעם נוספת את היעדרותו של קיירי אירווינג הצטנע: "פשוט הלכתי עם השטף של המשחק ונתתי לו להכתיב לי מה אני צריך לעשות".

ג'יי אר סמית' אמר על לברון: "הוא אוהב לככב ברגעים הגדולים, הוא לוקח את האתגרים בין אם זה במשחקים מול מלו, דוראנט או פול ג'ורג'. הוא חי בשביל זה".

עוד באותו נושא

קליבלנד ניצחה בניו יורק, והשוותה את פתיחת העונה הטובה בתולדותיה

לכתבה המלאה
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
כרגיל, מחמיא בגדול לכוכב שלו. בלאט/AP

מה אמרו הפרשנים

לאחר המשחק כתב דייב מקמנימן מ-ESPN טור שתוהה האם לברון ג'יימס עושה יותר מדי בקליבלנד הנוכחית, ובו נכתב, בין היתר: "למרות כל הדיבורים על כך שהוא נמצא מעבר לשיא ובעיות בריאותיות, הוא נראה טוב מתמיד. אז למה לא לרכב עליו כשהוא מרגיש כל כך טוב? הסקפטיים ישאלו מה שווה ניצחון בנובמבר אם הוא מצריך מלברון 40 דקות. התשובה הראויה היא: כי אם אתה לא משלים עם המסע, פספסת את הנקודה. נקודת הסיום אף פעם לא מובטחת. לברון מחויב למצב, לקבוצה, למשחק, והמפגש מול הניקס הוכיח זאת. אף פעם אי אפשר לדעת כמה הזדמנויות יהיו לך".

דניס מנולוף מה"פליין דילר" החמיא גם הוא ללברון: "הוא סיפק מופע גדול והשתלט על הרבע הרביעי. ועד כמה שהיה גדול בהתקפה, קליבלנד לא היתה מנצחת בלי ההגנה שלו על כרמלו".

כריס פידור מ-Cleveland.com כתב: "לברון הוכיח שכל מה שחשוב זה הניצחון. ובלילה בו קווין לאב לא היה אפקטיבי וג'יי אר סמית' נעלם, ההתקפה של מו וויליאמס היתה הכרחית, וסיפקה ללברון את התמיכה שהיה צריך".

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. Elsa, GettyImages
עושה יותר מדי? לא בטוח. לברון/GettyImages, Elsa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully