וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת המנהלת המליצה על הגבלת המתאזרחים, מכבי תל אביב תוכל לעקוף את ההמלצה

13.11.2015 / 20:11

אם דירקטוריון מנהלת הליגה יחליט לאשר את ההמלצה, בעונה הבאה כל קבוצה תוכל להחזיק שני מתאזרחים, ובעונה שלאחר מכן רק מתאזרח אחד, אלא אם הוחתמו לפני כניסת החוק. הדבר יאפשר לצהובים לשמור על רוצ'סטי, פרמאר ולנדסברג

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ועדת מנהלת הליגה שהתכנסה היום (שישי) החליטה להעביר המלצה לדירקטוריון המנהלת להגביל את מספר המתאזרחים החל מהעונה הבאה. על פי ההחלטה, שנתמכה על ידי כל חברי הוועדה מלבד שמעון מזרחי שהביע התנגדות, כל קבוצה תוכל להחתים עד שני מתאזרחים בעונה הבאה, ובעונת 2017/18 מספר המתאזרחים יעמוד על אחד בכל קבוצה. הנושא עלה לדיון לאחר שמספר קבוצות בליגה תמכו להגביל את מספר המתאזרחים כבר מהעונה הנוכחית, והוחלט להעבירו לבחינה בוועדת המנהלת, שכוללת את שמעון מזרחי, מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל, יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן, יו"ר בני הרצליה אלדד אקוניס ויו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל.

שתי קבוצות בליגת העל - מכבי תל אביב ומכבי אשדוד, מחזיקות ביותר משני זרים. לוואלה! ספורט נודע כי למרות ההמלצה, ועדת המנהלת הבינה כי אין באפשרותה לאסור על מכבי תל אביב להשאיר מתאזרחים שהוחתמו עוד לפני שהחוק עבר, ולכן מסתמן כי אם מכבי תל אביב תבחר להמשיך עם החוזים של סילבן לנדסברג, טיילור רוצ'סטי וג'ורדן פרמאר היא תוכל לעשות כן. ללנדסברג ורוצ'סטי יש חוזים ארוכי טווח במדים הצהובים, ונכון לשלב זה, אין במחשבה של הקבוצה לשחרר אף אחד מהמתאזרחים שלה.

כעת ההחלטה תעבור לדירקטוריון מנהלת הליגה, שיכריע האם לקבל את ההחלטה או לא. ייתכן מצב כי היועץ המשפטי של מנהלת הליגה, שהתנגד למהלך במהלך חודש ספטמבר וקבע כי מדובר בעבירה על חופש העיסוק, יורה לבצע שינויים בהחלטה.

טיילור רוצ'סטי שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול דרושאפקה. ברני ארדוב
מחזיק בחוזה ארוך טווח. רוצ'סטי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully