וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון דרמטי למכבי תל אביב על מכבי ראשון לציון

הצהובים ירדו למחצית בפיגור של ארבעה שערים אך נעזרו בתשעה שערים של קופמן ופומרנץ (כל אחד) כדי לשמור על המאזן המושלם. הפועל ראשון לציון ניצחה את הפועל רמת גן, הפועל אשדוד גברה על אס"א תל אביב

גיל פומרנץ שחקן מכבי תל אביב כדוריד. עמית שיסל,
סיים עם תשעה כיבושים. פומרנץ/עמית שיסל

המחזור השישי בליגת ווינר נערך הערב (שישי), וכבר עם החזרה מפגרת הנבחרת זכינו למספר דרמות ותוצאות מעניינות: מכבי ראשון לציון כבר הייתה בדרך להנחיל הפסד בכורה למכבי תל אביב המוליכה, כשהובילה בהפרש של ארבעה שערים במחצית, אבל הצהובים שמרו לבסוף על מאזן הניצחונות המושלם שלהם עם 28:31. הדאבליסטית הפועל ראשון לציון ניצחה בחוץ את הפועל רמת גן 25:29. הפועל אשדוד השיגה ניצחון חמישי ברציפות, מול אס"א תל אביב 20:29, והיא חולקת כעת את המקום השני בליגה עם רמת השרון שסיימה ב-27:27 את דרבי השרון מול בני הרצליה, לה אלעד קפון השווה בשניית הסיום. נס ציונה השיגה ניצחון רביעי, 28:32 על קרית מוצקין.

seperator

מכבי תל אביב - מכבי ראשון לציון 28:31 (17:13)

מכבי תל אביב רשמה ניצחון שישי הודות ל-11:18 במחצית השנייה ושמרה על מאזן מושלם. קוסאנוביץ' הצטיין. הרבו לכבוש למכבי תל אביב: קופמן ופומרנץ 9 כ"א, בוסקוביץ 7. הרבו לכבוש למכבי ראשל"צ: ווגרינץ 8, עומר גרא 6, רוזנטל 5, נאמן 3.

הפועל רמת גן - הפועל ראשון לציון 29:25 (14:11)

הדאבליסטית חזרה 'במוד' חדש וחיובי מהפגרה, ופתחה היטב (עם שערים של פיליפ מריאן). במחצית השנייה הפועל רמת גן ניסתה להתקרב, אבל הפועל ראשון לציון החזירה לעצמה את יתרון שישה השערים ובכניסה לעשר הדקות האחרונות התוצאה עמדה על 20:25 לזכות החניכים של דאמיר סטויאנוביץ'. בסיום, הפועל רמת גן ממשיכה לדשדש בתחתית עם הפסד רביעי. מנגד, הכתומים השיגו את הניצחון השלישי שלהם העונה.

הפועל אשדוד - אס"א תל אביב 20:29 (7:13)

אשדוד הציגה משחק מצוין במחצית הראשונה, כשמצד אחד ההגנה ואורן מאירוביץ (שתי עצירות פנדלים) עצרו את אס"א על שבעה שערים. בהתקפה, אלכס בושיץ' היה הבולט עם ארבעה שערים. אשדוד המשיכה בקצב שלה גם בפתיחת המחצית השנייה (12:21 בדקה ה-42), וגם בהמשך כשבושיץ', דדי פרץ ויותם טל בלטו בחלק ההתקפי. בסיום, הפועל אשדוד רשמה ניצחון חמישי ברציפות, מאז אותו הפסד במחזור הפתיחה למכבי תל אביב. אס"א עם הפסד שני העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אוהדי הפועל ראשון לציון בכדוריד. יועד כהן איגוד הכדוריד,
ראו עוד ניצחון. אוהדי הפועל ראשון לציון/יועד כהן איגוד הכדוריד

א.ס רמת השרון - בני הרצליה 27:27 (16:12)

סדרת עצירות של גיל יעקב העלתה את הרצליה ליתרון 10:16. ראדולוביץ' ספג כרטיס אדום. להרצליה הייתה הזדמנות לרדת להפסקה ביתרון של שישה שערים, אבל היא החטיאה שני פנדלים. תומר שמעוני הורחק במחצית השנייה (3 פעמים לשתי דקות). רמת השרון השוותה בדקה ה-54 ל- 24:24 משער של בר מסורי והשלימה מהפך בדקות האחרונות בזכות יכולת טובה של בויאן ליוביסיץ', מסורי וערן צרפתי – 25:27. הרצליה, עם קאמבק מדהים בדקה האחרונה ושערים של כספי הצעיר ואלעד קפון בשניית הסיום כפו שוויון דרמטי.

א.כ נס ציונה - מכבי קרית מוצקין 28:32 (12:17)

המארחת השיגה את הניצחון הרביעי שלה ונצמדה לצמרת. ברק פריד ושלומי צייטלר היו המבקיעים הבולטים של נס ציונה, שכבר הוליכה 20:30. איתי קוזניץ, השוער השלישי של נס ציונה, הספיק לעצור פנדל בדקות הסיום. קרית מוצקין, עדיין ללא נקודות, תמשיך במאבקי ההישרדות שלה.

מ.כ חולון - הפועל פתח תקוה 26:32 (12:17)

ברכות למ.כ חולון על נקודות ראשונות העונה, בקרב התחתית מול הפועל פתח תקוה, העולה החדשה, שרשמה את ההפסד השישי שלה. השתיים החליפו ביתיות במהלך השבוע שקדם למשחק. חולון ניצלה זאת היטב, והוליכה לאורך כל שלבי המשחק, כשהמבקיעים הבולטים שלה היו גיא קורדובה ופיליפ קאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully