וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידו טורקוגלו הודיע על פרישה מכדורסל: "מאושר ממה שהשגתי"

אחד השחקנים הגדולים בתולדות טורקיה החליט לתלות את הנעליים בגיל 36, אחרי 15 שנים ב-NBA: "המון אנשים הפכו את הקריירה שלי למדהימה, תמיד אזכור את כולם". נבחר לשחקן המשתפר של העונה ב-2007-08

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס מול הידו טורקוגלו שחקן לוס אנג'לס קליפרס. AP
קריירה מרשימה. טורקוגלו מנסה לעצור את כספי/AP

הידו טורקוגלו, משחקני הכדורסל הגדולים ביותר שידעה טורקיה, הודיע היום (שישי) על פרישה מכדורסל בגיל 36. טורקוגלו, שנבחר בדראפט בשנת 2000, רשם 15 עונות ב-NBA, שמונה מתוכן בקבוצה שאיתה הוא מזוהה יותר מכל - אורלנדו מג'יק.

"אני מאושר שניתנה לי הזדמנות שכזו", אמר טורקוגלו הנרגש. "זה לא עניין של מה בכך. הצלחתי להגשים את החלום שלי ומגיעות תודות רבות לאנשים רבים; לאוהדים הנפלאים, למאמנים, לשחקנים ולשאר חברי הצוות שתמכו בי לאורך הקריירה. אני מודה לכולם".

לטורקי 997 הופעות בעונה הסדירה (571 מתוכן בחמישייה). הוא שיחק בין היתר בסקרמנטו, סן אנטוניו, אורלנטו, טורונטו, פיניקס ולוס אנג'לס קליפרס. לאורך הקריירה העמיד הפורוורד ממוצעים נאים, של 11.1 נקודות למשחק, 4 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים ב-26.8 דקות.

טורקוגלו נבחר לשחקן המשתפר של העונה ב-2007/08 ואף הגיע עם המג'יק לגמר ה-NBA ב-2009. הוא ייזכר שנים רבות בקרב אוהדי המג'יק, לאחר שהגיע למקום הרביעי מבחינת דקות משחק במועדון (16,233), רביעי בקליעת שלשות (794), שישי בנקודות (7,216) ושישי במספר ההופעות (497).

הידו טורקוגלו בבכורה המחודשת שלו במדי אורלנדו מג'יק. David Goldman, AP
נכנס להיסטוריה. טורקוגלו מרוצה/AP, David Goldman

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully