וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "קארים בנזמה הודה כי היה מעורב בסחיטת מתיו ולבואנה"

הפרשה מסתעפת: בצרפת מדווחים שחלוץ ריאל מדריד, שנחקר במשך שעות ארוכות, הודה בפני השוטרים כי תיווך בין חברו לבין קשר ליון, שנדרש לשלם 150 אלף יורו כדי שקלטת סקס בכיכובו לא תדלוף לרשת. החלוץ: "אני אידיוט"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

האם חלוץ ריאל מדריד, קארים בנזמה, יקבל עונש מאסר בפועל? בצרפת מדווחים הערב (שישי) שבנזמה, שנחקר לפני מספר ימים במשטרת ורסאיי, הודה כי היה מעורב בסחיטת חברו לנבחרת, מתיו ולבואנה. החלוץ טען בפני השוטרים כי שימש כמתווך בין חברו הטוב, קארים זנאטי, לבין קשר ליון. כזכור, זנאטי איים כי יפיץ קלטת סקס בכיכובו של הקשר אם זה לא ישלם לו 150 אלף יורו.

"אני אידיוט", אמר בנזמה לשוטרים על פי הדיווח. "אני נבוך בשביל חברי הטוב קארים. אנחנו חברים מילדות. עשיתי הכול בשבילו, גם כשהיה בכלא".

כזכור, שיחות בין השניים פורסמו בתקשורת הצרפתית, כשבנזמה אמר בין היתר לחברו: "אמרתי לו שאני יכול לפתור לו את המצב הזה. נתתי לו את המילה שלי שאין עוד עותק ואמרתי לו שאם הוא רוצה שהקלטת תושמד, אתה (החבר) תבוא לליון ותפגשו פנים אל פנים. מתיו שאל אותי אם בהקלטה רואים את הקעקועים שלו ואמרתי לו שצפיתי בה לפני שבוע ורואים הכול. הוא קצת נלחץ ואמרתי לו: 'אם אתה רוצה, אל תשלם להם ותמשיך בחייך. אבל אני הזהרתי אותך'".

המשטרה ממשיכה לחקור את המקרה, כשהתפתחויות נוספות צפויות בקרוב.

קרים בנזמה, ריאל מדריד. GettyImages
לא נראה כי יחגוג בקרוב. בנזמה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully