וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנשנגלדבאך הודיעה: אנדרה שוברט נשאר כמאמן קבוע

כמעט חודשיים אחרי שהחליף את לוסיאן פאבר, שעזב בעקבות פתיחת העונה האיומה, המאמן הזמני שעשה קסמים עם גלבדאך וטרם הפסיד משחק ליגה, זכה לחוזה לשנתיים נוספות

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: ברצלונה וריאל מדריד מתכוננות לקלאסיקו

הצלחה מביאה הערכה. ב-21 בספטמבר החליף אנדרה שוברט על הקווים של מנשנגלדבאך את לוסיאן פאבר, שעזב את המועדון לאחר פתיחת עונה איומה במיוחד. שוברט, שקודם לכן אימן את פאדרבורן, סט. פאולי ונבחרת הנערים של גרמניה, הוכרז תחילה כמאמן זמני בגלדבאך, אבל ההצלחה המסחררת סידרה לו כעת את התפקיד באופן קבוע, כך הודיע היום (שישי) המועדון.

ב-11 משחקים תחת שוברט, מנשנגלדבאך השיגה שבעה ניצחונות, כולל 1:3 בחוץ על שטוטגרט, 0:2 בבית מול וולפסבורג, 1:5 מוחץ בחוץ נגד פרנקפורט, 1:4 בחוץ מול הרטה ברלין ושני ניצחונות נגד שאלקה, 1:3 בבית בליגה ו-0:2 בחוץ בגביע. כמו כן, היא סיימה בתיקו מאופס בחוץ נגד יובנטוס בליגת האלופות ובתיקו 1:1 ביתי מול סגנית אלופת אירופה והפסידה רק פעם אחת, 2:1 בבית בדקה האחרונה נגד מנצ'סטר סיטי. שוברט טרם רשם הפסד ליגה בשבעה משחקים כמאמן הקבוצה.

הוא זכה לחוזה לשנתיים, עד יוני 2017, כאשר המנהל המקצועי של המועדון, מקס אברל, מסר: "בשמונת השבועות האחרונים, אנדרה עשה עבודה מאוד משכנעת והשיג תוצאות פנטסטיות עם הקבוצה. היו לנו שיחות ארוכות בימים האחרונים ואנחנו יודעים שהקבוצה בידיים טובות איתו ולכן, החלטנו להעניק לו חוזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully