וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ראובן עטר קבע חוקים חדשים לשחקני הקבוצה

13.11.2015 / 12:47

המאמן החדש/ישן בתוכנית משמעת חדשה: איחור יוביל לקנס, הבדיחות לפני האימון הסתיימו ועל השחקנים נאסר להעיר אחד לשני. גיא צרפתי זומן לחקירה בויצמן יער בנושא גאל מרגוליס

one

בווידאו: מכבי נתניה מפסידה למכבי תל אביב

שבוע האימונים הראשון של ראובן עטר במכבי נתניה הסתיים היום (שישי) אחרי אימון שערכה הקבוצה בחוף הים. בחלק השני של האימון התחלקו השחקנים לארבע קבוצות וקיימו טורניר כדורגל חופים כשהקבוצה המנצחת זכתה בארוחת ערב זוגית במסעדת BBB של אחד הספונסרים של המועדון.
בנתניה מדברים על אווירה טובה באימונים ומצרים על כך שאין כבר מחר משחק.

עטר הכניס כמה שינויים השבוע כשבראשם התייחסות מאוד קפדנית לכל דקת איחור. לשחקנים נמסר כי איחור לאימון יוביל לקנס של 200 שקלים ואיחור להתכנסות שלפני משחק יגרור קנס של אלף שקלים. עטר הבהיר כי הקנסות ייאספו לקופה משותפת שתשרת בעתיד את השחקנים.

שחקני מכבי נתניה באימון. יוסי ציפקיס
אווירה טובה. שחקני נתניה/יוסי ציפקיס

שני אלמנטים נוספים שעולים עד כה הם הדרישות של המאמן שהשחקנים לא יישארו יחד יותר מדי זמן בחדר ההלבשה לפני העלייה לכר הדשא וההתעקשות הבלתי מתפשרת שלו שבמהלך האימונים, השחקנים לא יעירו אחד לשני. בכל הקשור לזמן שיש לשחקנים לפני האימון הדגיש עטר כי הוא רוצה שהשחקנים יכינו את עצמם בחדר הכושר או על הדשא ולא יישבו בחוסר מעש בחדר ההלבשה כשבדרך כלל הזמן הזה מלווה בבדיחות וצחקוקים.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, חברת החקירות ויצמן יער קיבלה בידה את חומר החקירה בפרשת גאל מרגוליס ואי שיתופו במשחק מול מכבי תל אביב. הראשון ממכבי נתניה שזומן לתשאול בעניין הוא עוזר המאמן גיא צרפתי, ששימש כמאמן במשחק מול הצהובים. כזכור, אמר צרפתי מיד בסיום המשחק שמרגוליס לא יכול היה לשחק בגלל שלא היה כשיר למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully