וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: רצף ההפסדים של מכבי תל אביב ייעצר נגד נס ציונה?

13.11.2015 / 11:04

אבי אבן ישמש לראשונה בליגה כמאמן ראשי כשהקבוצה שלו תנסה לגבור על הכתומים בבית (18:00, ערוץ 1). פארמר, רנדל ולנדסברג לא יתלבשו. מכבי אשדוד של צביקה שרף תארח את הפועל תל אביב (21:05, ספורט 5)

one

בווידיאו: ההפסד של מכבי ת"א לאשדוד במחזור האחרון

משחקי המחזור השישי בליגת העל יימשכו מחר (שבת) עם שני משחקים נוספים, כששני משחקי השלמה שינעלו את המחזור ייערכו בתחילת וסוף חודש דצמבר. במוקד משחקי המחזור תעמוד ההתמודדות בה תארח מכבי תל אביב, שמגיעה במצב קשה מאוד ביורוליג ועם רצף של ארבעה הפסדים, לעירוני נס ציונה, אותה ניצחו ב-30 הפרש ברבע גמר גביע ווינר בתחילת העונה. מכבי אשדוד/באר טוביה, המנצחת הגדולה של המחזור הקודם, תארח את הפועל תל אביב של שרון אברהמי, שתנסה ליצור רצף של שני ניצחונות.

seperator

מכבי תל אביב - עירוני נס ציונה (18:00, ערוץ 1)

כשהיא בעיצומו של אחד המשברים הגדולים בתולדותיה תנסה מכבי תל אביב לעצור רצף של ארבעה הפסדים במשחק ביתי שהיה נחשב נוח עד לפני מספר שבועות. הצהובים קיבלו סטירה נוספת אתמול כשהפסידו בבית לדרושפאקה הטורקית, וכעת מוצאים את עצמם בסכנה מוחשית שלא לעלות לטופ 16, לשחק את המשך העונה האירופית דווקא ביורוקאפ, ולספוג הפסד כספי של כ-20 מיליון שקלים. בינתיים עסוקים בהנהלת הקבוצה בניסיון להחתים מאמן, כשהמאמצים מופנים בשלב הזה לז'אן טבק הקרואטי, אך מי שיעמוד על הקווים נגד נס ציונה הוא אבי אבן, במשחק הליגה הראשון שלו כמאמן ראשי. בריאן רנדל, ג'ורדן פארמר, ויטור פבראני וסילבן לנדסברג לא יתלבשו. כשהיא עם הגב אל הקיר הצליחה עירוני נס ציונה לנפק עוד משחק טוב ולנצח ביום ראשון את הפועל חולון בביתה.

הקבוצה של נדב זילברשטיין מוצאת את עצמה אחרי חמישה מחזורים צמודה לחבורת התחתית, אך יודעת שלאחר ההתמודדות ביד אליהו מחכים לה חמישה משחקים, מתוכם ארבעה מול קבוצות שנחשבות בסדר גודל שלה, כך שמצבה עדיין נחשב טוב. הכתומים מודעים למצב העניינים אצל היריבה, ורואים כי ניתן להפתיע ביד אליהו, אך עדיין מחשיבים את עצמם אנדרדוג גדול. בנס ציונה מקבלים תפוקה העונה בעיקר משלושה שחקנים - דיימון סימפסון שקולע 20.8 נקודות ומוריד 10.8 ריבאונדים, יובל נעימי שקולע 15 נקודות ומוסיף 6 אסיסטים ופקוואן אדווין שקולע 14.8 נקודות. בקבוצה מחכים להתעוררות של קמרון ג'ונס, איבן אסקה וטל דן, שאם תגיע בקרוב, תוכל לסחוף אותם לכיוון הצמרת. נעימי אגב, בספק בגלל פציעה בקרסול. הגארד לא התאמן בימים האחרונים.

"מצפה לנו משחק חוץ קשה מאוד", אמר פורוורד נס ציונה טל דן לקראת המשחק, "גם כשהיא בתקופה פחות טובה מכבי תל אביב בליגת הישראלית היא תמיד פייבוריטית. כדי להישאר במשחק נצטרך להמשיך בקו שמאפיין אותנו בשלושת המשחקים האחרונים שזה הגנה חזקה, מלחמה על כל כדור ושליטה בריבאונד ההגנה שלנו"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אולי הפעם המשבר יירגע מעט. אולי. אוחיון/ברני ארדוב

מכבי אשדוד/באר טוביה - הפועל תל אביב (21:05, ספורט 5)

לפני שבועיים הייתה מכבי אשדוד אחת הקבוצות הלחוצות בליגה, כשהיא נמצאת במאזן של שלושה הפסדים וללא ניצחון. אלא שלפתע הצליחו השחקנים של צביקה שרף, בסגל חסר מאוד עדיין, להשיג ניצחון ביתי על הפועל אילת והשלימו את המלאכה עם סנסציה ענקית ביום ראשון ביד אליהו, ששלחה את גיא גודס הביתה. בעיר הנמל, ובמועצה האזורית באר טוביה, קיימת התעוררות מחודשת סביב הקבוצה, והיכל הקריה צפוי להיות מלא מהרגיל במוצאי שבת. לוח המשחקים מזמן לאשדוד לאחר המשחק נגד הפועל תל אביב שלושה משחקים נגד קבוצות שנחשבות פחות או יותר ברמה שלהם, וניצחון על האדומים ייתן להם מקדמה לקראת השתלבות בחבורת אמצע הטבלה ולמעלה מכך. בקבוצה יקוו להמשך היכולת המצוינת של שלישיית הזרים שלה - דיאנטה גארט, אייזיאה סוואן וצ'ארלס תומאס, שמדורגים במקומות 2, 6 ו-10 בהתאמה בטבלת מלך הסלים של הליגה.

הבכורה של שרון אברהמי כמאמן הפועל תל אביב עברה בצורה חלקה ביותר כשהאדומים הביסו את הפועל אילת בחוץ ונראה כי אפקט החלפת המאמן עבד בצורה טובה בקבוצה. בהפועל החליטו בשלב הזה שלא לבצע שינויים בסגל, אלא אם ימצאו אפשרות ראויה לחיזוק בעמדות הפנים, כשלאחריה תתקבל החלטה מי מבין ג'ף אלן או ג'ון וויליאמסון יעזבו. חוזהו של אלן נגמר כבר לפני שבוע, והוא מקבל שכר על בסיס יומי, אך ייתכן שאם ירשים בתקופה הקרובה יוארך חוזהו עד לסיום העונה. בקבוצה יודעים ששלושת המשחקים הקרובים, באשדוד, נגד קרית גת בבית ונגד הרצליה בחוץ, הם האפשרות שלהם לתקן את פתיחת העונה הגרועה ויעשו מאמצים כדי לנצח את כולם. רביב לימונד ימשיך להעדר זה המשחק השלישי ברציפות. יהוא אורלנד נרשם למשחק ויערוך את הופעת הבכורה שלו העונה כשהוא מתאושש מפציעה ברצועה הצידית בברך

שרון אברהמי לקראת המשחק באשדוד: "אנחנו רוצים להמשיך במומנטום החיובי מהניצחון באילת. נבוא לשחק אגרסיבי בהגנה ולהיות אינטנסיבים במשך 40 דקות, בתקווה ליצור רצף ניצחונות".

רוברט רוטברט הוסיף: "עשינו צעד חיובי מאוד בניצחון באילת, אבל אנחנו צריכים להמשיך ולהתקדם. זה כיף גדול לשחק בשביל הקהל של הפועל, ואני מקווה שהתמיכה והעידוד יעזרו לנו להשיג ניצחון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully