וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: תקרית בין דיוויד בלאט ללברון ג'יימס באימון קליבלנד

הכוכב הגדול של הקאבס איבד את הסבלנות לאחר שמספר עיתונאים שאלו את בלאט מספר רב של שאלות, וצעק לעברו בגסות: "כמה שאלות מזו*** אתם עוד עומדים לשאול?". המאמן קיבל זאת בהפתעה. וגם: עשור למותו של כוכב ה-WWE אדי גררו

AP

23:02: תקרית בין דיוויד בלאט ללברון ג'יימס באימון קליבלנד

לברון ג'יימס כבר לא יכול לחכות למשחק של קליבלנד הלילה נגד הניקס, ודיוויד בלאט קיבל לפני זמן קצר תזכורת פומבית ותקיפה לכך. לפני אימון הבוקר של הקאבס במדיסון סקוור גארדן, ענו לברון וקווין לאב לשאלות העיתונאים שהיו באולם, ולאחר מכן הגיע תורו של מאמנם.

הכתבים הפגיזו את בלאט בשאלות, ועל פי ג'ו וארדון, שמסקר מקרוב את הקאבס ב-Cleveland.Com, לברון איבד את הסבלנות אחרי שמונה דקות בהן בלאט התראיין, ואז צעק לעברם בגסות: "כמה שאלות מזו*** אתם עוד עומדים לשאול?". לאחר מכן קינג ג'יימס פשוט הורה לחבריו לקבוצה לקחת כדורים, ולמעשה התחיל בעצמו את האימון.

בלאט המופתע, שבזמן ההתפרצות היה באמצע משפט בו השיב לשאלה לגבי לברון, הגיב במהירות להתרחשות ואמר: "הוא גם להוט להתאמן, אז תנו לי לגשת לשם". בכך הסתיים באחת זמן השאלות של התקשורת, והעיתונאים נשלחו אל מחוץ לאולם.

18:29: דיק או דיסק? שדרית הקווים האמריקאית שקצת התבלבלה

13:30: יום שישי ה-13 כאן ובפרמיירליג נזכרו בכמה שחקנים חסרי מזל במיוחד

12:45: עשור למותו של אדי גררו - צפו ברגעי השיא שלו

בעולם ההיאבקות מציינים היום בעצב עשור למותו בטרם עת של אחד האנשים הססגוניים בתולדות ה-WWE, אדי גררו, שמת בגיל 38 בחדר בית מלון במינסוטה, ב-13 בנובמבר 2005, באותו יום בו אמור היה להתחרות על אליפות ה-WWE. הניתוח שנעשה לאחר מותו של גררו גילה כי הוא הלך לעולמו כתוצאה מהתקף לב, שנגרם משימוש יתר בסטרואידים. כחצי שנה לאחר מותו, גררו הוכנס להיכל התהילה של ה-WWE, כאשר ריי מיסטריו, אחיינו צ'אבו גררו (שהיה גם זה שמצא אותו בחדר המלון ההוא) וכריס בנואה מכריזים על האירוע ואלמנתו, ויקי גררו, מקבלת את הכבוד בשמו.

10:50: ג'ימי באטלר עם אקווריום משוגע

ג'ימי באטלר עבר עונה נהדרת בשיקגו בולס וכנראה הרשה לעצמו להשתגע. המתנה שקנה לעצמו היא אקווריום ענק שמהווה גם מערכת סטריאו משוכללת. לא רע

10:39: נוליטו עם שער נהדר באימון של נבחרת ספרד

כוכב סלטה ויגו כבר מבוקש מאוד לקראת חלון ההעברות של ינואר. נראה שסרטונים כאלה רק מעלים את המחיר.

10:27: רומא מנסה לשכוח את אשלי קול

מוחמד סלאח הפצוע העלה תמונה מחדר הטיפולים של רומא כשהוא מחויך ובדרך להחלמה. מי שעוד מופיע בתמונה הוא אשלי קול הפצוע, שעובר טיפולים ברומא, אך לא בדיוק משתייך לקבוצה. ברומא מנסים לשכוח את השחקן הכושל וכשפירסמו את התמונה, מחקו את קול והשאירו רק את סלאח.

עם אשלי קול

ובלעדיו

10:22: פלקאו הברזילאי זורק זבל כמו שרק הוא יודע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully