וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתונים מדהימים לקרי, גארנט: "כמו ג'ורדן, הוא דבר אחרי לגמרי"

ההצגה של סטף בניצחון הווריורס על מינסוטה הוציאה את ה-NBA מגדרו. KG: "זה יפה לכדורסל". קרי: "מרגיש בר מזל". המספרים הפנטסטיים בפנים. ריברס על הרחקת גריפין: "פשוט נורא"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: בלאט מדבר על השלשה של מוזגוב

המספרים:

* גולדן סטייט היא האלופה השלישית בהיסטוריה שמתחילה את הליגה עם מאזן של 0:10. הקודמות - בוסטון ב-1957/8 והבולס ב-1997/1998.

* לסטף קרי היו העונה שני משחקים עם מעל 45 נקודות, לכל שאר הליגה יש שניים. סטף גם עם ארבעה רבעים של 20 נקודות או יותר, שאר הליגה עם שניים. לקרי יש גם שלושה משחקים עם 8 שלשות או יותר, שאר הליגה עם אפס.

* בהפסד לשיקגו, יוטה הפסידה לראשונה שני משחקים ברציפות העונה, הקודם היה לקליבלנד.

* יוטה החטיאה 11 מ-12 הניסיונות הראשונים שלה ל-3 וסיימה עם 4 מ-17.

* מיאמי פתחה את העונה עם מאזן של 0:4 מול קבוצות מהמערב.

* פיניקס ניצחה את הקליפרס לראשונה מאז ה-30 בדצמבר, 2013.

* טייסון צ'נדלר מדורג במקום השני בהיסטוריה של הליגה באחוזים מהשדה (59.1) עם מינימום 2,000 זריקות. הראשון הוא ארטיס גילמור עם 59.9.

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
פנומנלי. קרי/GettyImages

שלושה משחקים בלבד התקיימו הלילה (בין חמישי לשישי), אך משלושה משחקים, קיבלנו כמה סיפורים מעניינים, שבמרכזם עומד כמובן הכוכב הגדול של גולדן סטייט.

סטף קרי שוב השתגע עם 46 נקודות והוביל את הווריורס ל-116:129 על מינסוטה והעלה את קבוצתו למאזן של 0:10. קרי התלוצץ לאחר המשחק ואמר: "אני עדיין קצת מחוץ לקצב" והמשיך: "זו הדרך הכי טובה לפתוח את העונה, אני מרגיש בר מזל להיות בקבוצה הזו ומקווה שנמשיך כך".

גם קווין גארנט, החמיא מאוד לסטף: "כמו מייקל ג'ורדן בזמנו, גם סטף קרי הוא דבר אחר לגמרי. הוא עושה מה שהוא רוצה וזה יפה מאוד עבור הכדורסל".

שבאז מוחמד, ששמר על סטף חלק מהמשחק אמר: "זה בלתי אפשרי, אם אתה מתקרב אליו, הוא פשוט יזרוק מרחוק יותר. זה נראה כאילו הוא קולע מחצי מגרש".

מאמן הטימברוולבס סם מיצ'ל הודה: "כשאתה עושה טעות נגד הווריורס, הם פשוט מענישים אותך, ואנחנו טעינו הרבה במשחק הזה".

שחקני לוס אנג'לס קליפרס, בלייק גריפין, דאנדרה ג'ורדן. AP
עוד אכזבה. גריפין/AP

הקליפרס, שהפסידו ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלהם, והלחץ מתחיל לעלות. בלייק גריפין הורחק באמצע המחצית הראשונה, מה שבטח לא תרם לקבוצתו. אגב, גריפין רחוק עבירה טכנית אחת מהרחקה ממשחק.

מאמן הקליפרס, דוק ריברס אמר: "זה היה פשוט נורא, אני לא חושב שהוא אמר דברים שהיו צריכים לגרום להרחקתו. מה שמעצבן זה שמאמנים מקבלים טכניות כשהם מאבדים את קור רוחם, אבל לשופטים לא קורה כלום כשהם יוצאים מגדרם. זה פשוט לא בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully