וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסיבת מים": בארגנטינה מקווים שהמשחק מול ברזיל לא יידחה שוב

השופט הפרגוואי הודיע רק 37 דקות לפני הפתיחה שהמשחק מבוטל בגלל הגשם הרב, ב"קלארין" העבירו ביקורת: "אוהדים עמדו ברחוב בתוך מים בגובה עשרות ס"מ". וגם: האכזבה של דייגו סימאונה

AP

צפו בדיווח בטלוויזיה המקומית

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים ואכן, התמונות שהגיעו הלילה (בין חמישי לשישי) מאצטדיונה של ריבר פלייט, המונומנטאל, היו עוצרות נשימה והרבה יותר חזקות מכל מילה אפשרית סביב ה"קלאסיקו של דרום אמריקה", שנאלץ להידחות.

ארגנטינה וברזיל קיוו להיפגש למשחק רשמי ראשון מזה למעלה משש שנים, במסגרת המחזור השלישי של מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה, אולם לסערה הגדולה ששטפה את בואנוס איירס היו תכניות אחרות. בקושי חצי שעה לפני שריקת הפתיחה המיועדת, הבין השופט הפרגוואי אנטוניו אריאס שככה אי אפשר והודיע שהמשחק מבוטל. רק ב-20:23 התקבלה ההחלטה הסופית, 37 דקות לפני הפתיחה. ב"קלארין" העבירו ביקורת על ההחלטה המאוחרת: "הדחייה הייתה נכונה, התזמון היה גרוע. אנשים כבר הגיעו לאצטדיון ונאלצו להעביר כמה שעות טובות ברחוב, עם מים בגובה של עשרות סנטימטרים".

שחקני נבחרת ארגנטינה מצאו להם מחסה באולם הכדורסל של ריבר פלייט, שם קיימו אימון אלטרנטיבי. הברזילאים, שרוצים לחזור הביתה כמה שיותר מוקדם לקראת המשחק הבא שלהם (בלילה שבין שלישי לרביעי ב-2:00 מול פרו), ביקשו לקיים את המשחק בשעות הצהריים של היום, אולם בסופו של דבר נענו לדרישת ההתאחדות הדרום אמריקאית והמשחק נדחה ב-24 שעות. הוא ייצא לדרך הלילה, בין שישי לשבת, ב-2:00 שעון ישראל, אם למזג האוויר לא יהיו תכניות אחרות.

גורמים בנבחרת ברזיל סיפרו שלא רק שאי אפשר היה לקיים משחק כדורגל על המשטח במצבו, לאחר שמערכת הניקוז קרסה כליל, אלא שגם אוהדים רבים של נבחרתם, שחצו את הגבול בשביל לראות את המשחק הענק, נתקעו בפקקים של שעות סביב בואנוס איירס בשל המצב: "נפגשנו עם האחראים על המשחק ועם הנציגים הארגנטינאים והבנו שאין סיכוי לקיים את המשחק במועד המקורי", אמר גילמאר רינאלדי, עוזר המאמן של דונגה בסלסאו, "לא רק שיהיה קשה לשחק כדורגל טוב, יש גם ברד וברקים והתחזית הייתה שמזג האוויר רק יחמיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"איזו מסיבת מים!", נכתב בכותרת של ה"אולה" הארגנטינאי, במשחק מילים בספרדית על כך שהחגיגה התקלקלה. על פי השירות המטאורולוגי בארגנטינה, גם היום יהיה לא מעט גשם בשעות המוקדמות, אבל לקראת הערב המצב אמור להשתפר וכולם מקווים שהמשחק יוכל להתקיים. אחד המאוכזבים אתמול היה מאמן אתלטיקו מדריד, הארגנטינאי דייגו סימאונה, ששעה קלה לפני המשחק פרסם תמונה שלו לצד ברביקיו ענק עם הכיתוב: "מחכה לארגנטינה - ברזיל, אנחנו תמיד תומכים בנבחרת שלנו". צ'ולו, כמו כולם, נאלץ להתקפל ולאכול את האסאדו שלו בבית, בלי המשחק מול העיניים.

נשיא ריבר פלייט, רודולפו דונופריו, אמר: "המגרש וחדרי ההלבשה במצב טוב. היה המון גשם... המצב של האצטדיון לא מדאיג אותי כמו דרכי הגישה אליו. היה צורך לשמור גם על השחקנים ולשחק משחק כדורגל, לא כדורמים. הנציגים של פיפ"א הגיעו וראו את הסיטואציה ועל פי עצת השופט, הוחלט על הדחייה". מי שנאלצו לעבוד שעות נוספות הם אנשי התחזוקה של ריבר פלייט, שניסו להוציא ממסדרונות האצטדיון ואף מכר הדשא את כמויות המים האדירות שהצטברו.

שופט בוחן את המגרש המוצף לפני ארגנטינה - ברזיל. רויטרס
השופט אריאס בוחן את המגרש/רויטרס
ילד ביציע בגשם לפני המשחק בין ארגנטינה לברזיל. רויטרס
היו כמה שנכנסו ליציע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully